مجید کیانپور نماینده دهمین دوره مجلس از حوزه ازنا و دورود به همراه هیئتی با حضور در دفتر فرماندهی سپاه ازنا با آنها دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۸۶۷۷۹۲۵
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، در ابتدای این دیدار فخرالدین خاوریان ضمن عرض تبریک به منتخب مردم در مجلس دهم گفت: نمایندگی مردم مسئولیتی سنگین و حق الناسی بزرگ است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ازنا در بحث کلان حوزه مجلس یادآور شد: یکی از مسئولیت های نماینده مردم نظارت بر کار دولت است، ما در بحث مذاکرات عملا خروجی خاصی نداشتیم و این نظارت مجلس بر دولت را دوچندان می کند.وی در ادامه خاطر نشان کرد: ارتباط با مردم و شنیدن درد دل های آنها از مهمترین خصوصیت های نماینده مردم است که البته بسیار مهم می باشد.

خاوریان به فرموده امام راحل اشاره و تصریح کرد: ما خدمتگزار مردم هستیم و کسی که تقید به نظام و خدمتگزاری مردم داشته باشد را در انتصابات خود مد نظر داشته باشید و گرنه جناح های سیاسی خیلی مهم نیست.

 

 سرباز ولایت بودن افتخار بزرگی

فرمانده بسیج شهرستان ازنا به شعار انتخاباتی کیانپور اشاره کرد و گفت: سرباز ولایت بودن افتخار بزرگی است و نشان از شناخت شما از این موضوع میدهد، در مجلس مدافع ولایت و اصول و ارزش ها باشید.

  

خاوریان به جناح بندی های سیاسی اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران فراتر از هر جناح و حزب سیاسی در هیچ جناح خاص سیاسی نیست و از هر کس که در راه دفاع از ازرش ها و حریم ولایت قدم بردارد حمایت می کند.

  

افق نگاهمان به کلام رهبری باشد

در ادامه این دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ازنا ضمن تبریک به منتخب مردم گفت: نظامی که پایه آن با خون شهدا پایه گذاری شده است، اصلی ترین رکن آن ولایت مطلقه فقیه است.

 

 حجت الاسلام عباس اصلانی در ادامه یادآور شد: رهبری معظم ما مورد تایید امام زمان (عج) است و خدا را شکر می کنیم که رهبری بصیر، آگاه، شجاع و دشمن شناس داریم و این را حتی دشمنان ما هم تایید می کنند.

 

وی افزود: ولایت محور باشیم، ارزش حکومت ما اسلامی بودن آن است و رکن اصلی این حکومت نیز ولایت است، از کوچک ترین کارمند ادارات تا بالاترین مسئولین دستگاه اجرایی باید تابع رهبری باشند، منویات ایشان را دقت کنند.

  

اصلانی در انتقادی به دستگاه های اجرایی گفت: متاسفانه جاهایی مشاهده می شود که به سخنان رهبری عزیز دهن کجی می شود، این در حالی است که منافق وار نام ایشان را در سخنان خود می برند ولی عینا برعکس ایشان عمل می کنند، لذا این کاری غلط و نا صحیح است.

  

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ازنا در توصیه ای به منتخب مردم تصریح کرد: اگر افق نگاه ما به کلام رهبری باشد موفق می شویم ، خدمت به مردم باعث قوی شدن پایه های نظام می شود و اگر کسی بخواهد به نظام خدمت کند باید به مردم خدمت کند.

 

هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به خلق خدا نیست

در ادامه این دیدار منتخب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از فرماندهی سپاه ازنا همچنین آرزوی سلامتی برای رهبری عزیز گفت: خوشحالم که خدمت پاسداران هستم و فرمایشات شما را با گوش جان پذیرا بودم و قطعا اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

 

مجید کیانپور ادامه داد: طبق گفته بزرگان اسلام قطعا هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به خلق خدا نیست، هدف ما در مجلس شورای اسلامی اول این است که سرباز خوبی برای حضرت آقا و نظام اسلامی باشیم و بتوانیم در چارچوب سخنان ایشان گام برداریم.

  

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در این مجلس فضا طوری است که مشکلات مردم، تورم و رکودی که وجود دارد را بررسی کنیم تا شاهد پیشرفت صنعت و اقتصاد مردم باشیم.

نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما معتقدیم که در حوزه مدیریت باید آرامش باشد و هرگونه تغییر باید کارشناسی شده انجام شود، در این مورد هم معتقد به کادر سازی و پرورش نیروی انسانی هستیم. 

کیانپور به ارتباط با مردم اشاره کرد و گفت: این موضوع را مهم می دانیم و ارتباط با مردم را پیگیری و حل و فصل آنها را دنبال می کنیم، چرا که اعتقادمان این است که خدمتگزار مردم باشیم.

وی ادامه داد: می دانیم که وظیفه نماینده قانون گذاری و نظارت بر قانون است، اما رسیدگی به امورات مردم را نیز از اولویت های خود می دانیم.

کیانپور خاطر نشان کرد: هدف اصلی حفظ شرایط موجود برای جلوگیری از عقب ماندن و پس رفت است و سپس حرکتی رو به جلو برای رسیدن به اهداف مهم را مد نظر داریم.

 

به دنبال جذب اعتبارات برای پروژه های نیمه تمام ازنا هستیم/ اشتغال برای نیروهای بومی است

نماینده مردم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اولویت های کاری من پروژه های نیمه تمام شهرستان های ازنا و دورود است، پروژه 4خطه کردن ازنا شازند تا مرز لرستان برای کاهش تلفات جانی و مالی در این جاده را مد نظر داریم. 

وی ادامه داد: پروژه ی بزرگ سد کمندان را پیگیری می کنیم، و سعی ما این است که در سال 1395 اعتبار قابل توجهی بگیریم و طبق پیش بینی ما اعتباری بالغ بر 30میلیارد تومان نیاز دارد. 

کیانپور گفت: برای احیای فولاد ازنا از طریق بانک صنعت معدن تلاش ویژه ای به کار گرفته شده تا حداقل قسمت اول آن که بحث نورد است بکار بیفتد، و معتقدیم که هر اشتغالی که قرار است اتفاق بیفتد باید از نیروهای بومی باشد.

این نماینده مردم در خصوص پیگیری هایش در حوزه سلامت گفت: در جلسه ای که اخیرا در ساختمان مجلس قدیم داشتیم با وزیر بهداشت دیدار و در خصوص مسایل حوزه سلامت و بیمارستان ازنا و مرکز درمانی مومن آباد ازنا صحبت کردیم که وزیر نیز در این خصوص قول مساعد داد.

 کیانپور در خصوص دیدار با فرماندهی ناجا گفت: در خصوص ایجاد پاسگاه جدید در ازنا و بحث نیروی انسانی برای تامین امنیت این حوزه نیز با فرماندهی ناجا بحث و تبادل نظر کردیم.

وی ادامه داد: برای اهداف مورد نظر مان به صورت هفتگی پیگیر موضوعات هستیم، برای ارتقای سطح شهرستان برای توسعه منطقه از ظرفیت هیای موجود استفاده کنیم.

 

 نماینده مردم در حوزه ازنا و دورود خاطر نشان کرد: ما باید مهاجر فرستی را پایین بیاوریم و حوزه ازنا را به مهاجر پذیری حرکت دهیم چرا که لازمه توسعه و پویایی شهرستان است.

کیانپور به ایجاد دو ناحیه صنعتی اشاره کرد وگفت: به دنبال ایجاد دو ناحیه صنعتی در ازنا هستیم که توسط نیروهای بومی و جوان این شهر اداره شود و در نهایت خدمات قابل قبول را ارائه بدهند.

 وی در ادامه سخنان خود با اشاره به سپاه گفت: با توجه به خدمات قابل توجه و خوب سپاه در بحث محرومیت زدایی خواهش ما این است که پروژه هایی که امکان پذیر است را کمک کنیم که تسهیلات برای اشتغال بیشتر زیر نظر سپاه و با نظارت آنها انجام شود و ما نیز با تمام توان به مردم خدمت کنیم و با آن تعامل سازنده بتوانیم منشا خدمات خیر باشیم.

 کیانپور در خصوص پیشرفت منطقه گفت: علاقه و اعتقاد من این است که تا آخرین نفس در جهت توسعه منطقه و نظام مقدس اسلامی خدمت کنم.

 نماینده مردم ازنا و دورود در مجلس شورای اسلامی در انتهای سخنان خود گفت: ازنا شایستگی های خیلی خوبی دارد، شهری که به دارالمومنین لرستان معروف است، شهری که در زمینه کشاورزی و صنعتی نمونه است، می توان قدم های خوبی برای توسعه آن برداشت.

 

ارسال نظرات