فرمانده سپاه شهرستان سلسله گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تکیه بر سیره و مکتب امام حسین(ع) در مقابل دشمنان مقتدرانه ایستاده است.
کد خبر: ۸۶۷۷۹۲۸
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ «مراد امامی» ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تأسیس، با الگوگیری از راه و سیره حضرت اباعبدالله‌‌الحسین(ع) و تبعیت از ولایت فقیه، در دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکرده و نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران با تکیه بر مکتب امام حسین(ع) در مقابل دشمنان مقتدرانه ایستاده است، افزود: پاسداران در دوران دفاع مقدس و در زمانی که نیاز به حضور در جبهه‌های حق علیه باطل بود، با تمام وجود از کشور دفاع کردند و امروزه نیز در عرصه جنگ نرم دشمنان، با بصیرت انقلابی میدان‌دار دفاع از ارزش‌های دینی با تکیه بر توان و نیروی خود است.

فرمانده سپاه ناحیه الشتر با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا در اقتدار و آمادگی کامل بسر می‌برد تصریح کرد: ضعف و حقارت دشمنان این ملت، کاملاً آشکار است و جبهه استکبار جهانی بیش از پیش زبون و حقیر شده است.

وی به شهادت جمعی از مدافعان حرم اشاره و ابراز داشت: پاسداران برای دفاع از حرم اهل‌بیت(ع)، همه هستی خود را فدا می‌کنند همچنانکه روز پاسدار امسال با شهادت جمعی از مدافعان حرم نیز مصادف شده و این همان پاسداری از حریم ولایت است

وی با اشاره به سالروز ولادت باسعادت حضرت ابالفضل‌العباس(ع) و روز جانباز بیان داشت: تا تفکر و روحیه شهادت‌طلبی، ایثار و جانبازی در بین ملت ایران وجود دارد، دشمن در مقابله با نظام مقدس اسلامی، هیچ کاری از پیش نخواهد برد.

وی ادامه داد: اقتدار، امنیت و آرامش امروز کشور مدیون جانبازی و ایثارگری شهدا، جانبازان و رزمندگان انقلاب و جنگ تحمیلی است لذا بایستی همگان با تکیه بر مکتب اباعبدالله‌الحسین(ع) و حضرت ابالفضل‌العباس(ع) در راه حراست از دستاوردهای این نظام مقدس تلاش کنند.

سرهنگ امامی، بزرگترین ویژگی حضرت ابالفضل‌العباس(ع) را ولایتمداری و تبعیت محض از ولایت دانست و خاطرنشان ساخت: تبعیت از ولایت فقیه، رمز پیروزی و بقای انقلاب اسلامی است و دشمنان بخوبی می‌دانند، تا در رأس این نظام مقدس، ولایت فقیه وجود دارد، تحریم و تهدید نمی‌تواند بر اراده ملت ایران اثرگذار باشد.

وی با اشاره به حضور فعال جوانان و نوجوانان شهرستان سلسله در حلقه‌های صالحین، این حرکت را نمونه‌ای از حرکت بر سیره اهل‌بیت(ع) و مقابله با جنگ نرم دشمن برشمرد و ابراز داشت: جبهه استکبار جهانی با راه اندازی وب‌سایت‌ها، شبکه‌های ماهواره‌ای متعدد و مخرب به مقابله با فرهنگ اسلامی آمده است. 

وی تصریح کرد: در راستای خنثی‌سازی توطئه خباثت‌آلود دشمنان دین، تشکیل حلقه‌های صالحین و حضور گسترده جوانان و نوجوانان در این حلقه‌ها باعث آگاهی‌بخشی و مصونیت آنان در مقابل توطئه‌های دشمنان خواهد شد.

 

ارسال نظرات