محمد حسین فئوادیان مدیر روابط عمومی سازمان ورزش بسیج، فرا رسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.
کد خبر: ۸۶۷۷۹۲۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
به گزارش خبرگزاري بسيج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج، با توجه به فرا رسیدن 27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، محمد حسین فئوادیان مدیر روابط عمومی سازمان ورزش بسیج با ارسال پیامی این روز را تبریک گفت.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آ‌نها وابسته است.

روابط عمومی پل ارتباطی یک سازمان و نهاد با مردم، مسئولین و رسانه های نوشتاری، دیداری و شنیداری محسوب و با توجه به این مسئولیت مهم، در سالی که مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله امام خامنه ای به عنوان سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل نامگذاری کرده اند، روابط عمومی سازمان ورزش بسیج امیدوار است با حمایت رسانه ها، فعالیت های سازمان ورزش بسیج در عرصه خدمتگذاری در ورزش به سمع و نظر مردم برسد.

روابط عمومی سازمان ورزش بسیج جا دارد تا در روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، از تمامی رسانه های دیداری و شنیداری، نوشتاری و تصویری به دلیل انعکاس فعالیت های بزرگ بسیج در عرصه ورزش مانند ساخت بیش از سه هزار سالن ورزشی در سراسر کشور، تربیت و آموزش 17 هزار مربی، داور و مدیر، فعالیت های گسترده در بخش ورزش قهرمانی و همگانی و تشکیل پایگاه های استعدادیابی تقدیر و تشکر داشته باشد.

در پایان 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را صمیمانه به تمامی دست اندرکاران صدیق و سختکوش حوزه روابط عمومی و رسانه های کشور تبریک و تهنیت می‌گویم و برای آنان در این مسیر دشوار، حساس و مسئولیت آفرین آرزوی توفیق روز افزون دارم.

محمد حسین فئوادیان
مدیر روابط عمومی سازمان ورزش بسیج
ارسال نظرات