خبرهای داغ:

جوانان باعث رشد و نمو در جامعه خواهند شد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را به تمام محبین و شیعیان آن حضرت تبریک گفت، و اظهار داشت: حضرت علی اکبر(ع) نمونه بارز یک جوان مسلمان است.
کد خبر: ۸۶۷۷۹۳۷
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹

حجت السلام بهرامی تبار، مسئول نمایندگی سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از ناحیه عشایری کرمانشاه، اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان ، را به تمام محبین و شیعیان آن حضرت تبریک گفت، و اظهار داشت: حضرت علی اکبر(ع) نمونه بارز یک جوان مسلمان است.


حجت السلام بهرامی تبار خاطر نشان کرد: جوانان بخشی از افراد جامعه اند که نزد دوستان و دشمنان هر ملت از جایگاه خاصی برخوردارند، زیرا این قشر، باعث رشد و نمو در جامعه می شوند.


بهرامی تبار تصریح کرد: با توجه به استعداد ها و قوه جوانی که خداوند در وجود آن ها قرار داده است، و از نظر تحولات فرهنگی و سیاسی و اقتصادی موثر ترین عامل در جامعه خواهند بود.


وی خاطر نشان ساخت: حضرت علی (ع) فرموده اند هرگاه در امری که برایت پیش آمد، نیازمند مشورت بود، ابتدا با جوانان مشورت کن، زیرا آنان باهوش و سریع تر حدس خواهند زد، و سپس به اندیشه پیران و بزرگان واگذار، تا فرجام آن را شناسایی و انتخاب نیکو نمایند، زیرا تجربه آنان بیشتر بوده است.


"حجت السلام بهرامی تبار " در پایان افزود: حضرت علی اکبر(ع) بهترین الگو برای جوانان خواهد بود، زبرا ايشان از هر جهت نمايانگر خصوصيات يک جوان مسلمان هستند.

ارسال نظرات