معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان گفت: آزادسازی خرمشهر به مردم امید تازه‌ای بخشید که با آزادسازی خرمشهر می‌توان صدام را نابود کرد.
کد خبر: ۸۶۷۷۹۴۰
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، محمد احمدی‌پور در نشست هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد که در استانداری برگزار شد با اشاره به برگزاری باشکوه کنگره ملی 8هزار شهید گیلان اظهار کرد: وحدت و همگرایی رمز موفقیت کنگره شهدای استان است.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های موضوعی شهرستانی و برگزاری یادواره 4هزار شهید ارتش از شاخص‌ترین برنامه‌های برگزار شده در راستای کنگره ملی 8هزار شهید گیلان است افزود: کنگره شهدای گیلان الگویی برای برگزاری سایر برنامه‌های استان خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان با اشاره به اینکه آزادی خرمشهر یکی از شیرین‌ترین رخدادهای تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود، افزود: سوم خرداد روز بزرگ ملی مردم ایران است.

احمدی‌پور ادامه داد: آزادسازی خرمشهر به مردم امید تازه‌ای بخشید که با آزادسازی خرمشهر می‌توان صدام را نابود کرد.

وی با بیان اینکه نباید تنها به فرهنگ شفاهی بسنده کرد، افزود: امروز سینما و رسانه تاثیر شگرفی بر افکار عمومی دارد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه در سال جاری باید در امور اجتماعی و فرهنگی هدفمندتر کار کنیم افزود: برگزاری کنگره‌های بزرگداشت در قالب‌های مختلف یکی از برنامه‌هایی است که باید در سال جدید در استان به آن پرداخت.

احمدی‌پور با تاکید بر اینکه امکانات استان در راستای تحقق این هدف بسیج خواهد شد یادآور شد: دستاورد این هدف مهم وحدت و هم‌افزایی در راستای توسعه شهر و استان خواهد بود.

ارسال نظرات