خبرهای داغ:
با حضور اقشار مختلف مردم،مسئولين و خانواده هاي معظم شهدا،مراسم تجليل از سيداميرحسين رزاقي،نايب قهرمان كشتي ناشنوايان جهان در مجموعه فرهنگي ورزشي شهرداري ابوزيدآباد شهرستان آران و بيدگل برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۷۹۵۲
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
به پاس احترام و تجليل از نام آوران عرصه ورزش،مراسم تجليل از نايب قهرمان كشتي جهان از روستاي كاغذي بخش كويرات،با حضور دوستداران ورزش،مسئولين شهرستان هاي كاشان و آران و بيدگل و بخش كويرات و با برگزاري برنامه هاي متنوع فرهنگي و هنري در مجموعه فرهنگي ورزشي شهرداري ابوزيدآباد برگزار شد.

در اين مراسم،شهردار ابوزيدآباد با تبريك به سيداميرحسين رزاقي،نايب قهرمان كشتي ناشنوايان جهان،با اشاره به وجود ظرفیت ها و توانمندی هاي ورزش قهرماني در ابوزيدآباد و بخش كويرات در رشته کشتی و ديگر رشته هاي ورزشي تصریح کرد:بی تردید با تهیه و فراهم کردن زیر ساخت های لازم، می توانیم افق روشنی برای رشته كشتي و ديگر رشته هاي ورزشي در منطقه متصور باشیم.

رضا نقدي،افزود ایجاد این زیر ساخت ها به ما کمک خواهد کرد تا شاهد درخشش بیشتر ورزشکاران رشته هاي ورزشی در میادین ملی و بین المللی باشیم.

همچنين حضرت آيت الله مفرح زاده،امام جمعه ابوزيدآباد،محمود گنجي پور بخشدار كويرات،و نماينده بهزيستي شهرستان كاشان،با بيان مطالبي كسب عنوان نايب قهرماني كشتي ناشنوايان جهان توسط سيد اميرحسين رزاقي را تبريك گفتند كه اين ورزشكار ناشنوا توانست با تلاش هاي بي وقفه خود و عنايت خداوند متعال موجب عزت و اقتدار كشورمان شوند.

در ادامه،گروه سرود ناشنوايان و گروه همخواني شهرستان آران و بيدگل،به اجراي سرودهاي ويژه سالروز ولادت حضرت اباعبدالله الحسين(ع)پرداختند.

در پايان،مسئولين شهرستان،بخش كويرات و دوستداران به ورزش قهرماني،با اهداي هدايايي از افتخار آفريني سيد اميرحسين رزاقي تجليل به عمل آوردند.

اين مراسم به همت شهرداري ابوزيدآباد،حوزه مقاومت بسيج امام حسين(ع)ابوزيدآباد،رابط اداره ورزش و جوانان بخش كويرات و با همكاري دهياري روستاي كاغذي برگزار گرديد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها