مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، گفت: سال گذشته از استان کرمانشاه ۵۳ هزار نفر در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۷۷۹۸۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰
به گزارش سرویس بسیج راهیان نور خبرگزاری بسیج،  علی یوسفی ‌راد مسئول راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از ظرفیت اسکان 15 هزار نفری کاروان های راهیان نور در محل های اسکان مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.
 
وی به افزایش تعداد بازدیدکنندگان مناطق عملیاتی غرب کشور نسبت به مشابه سال  اشاره کرد و ادامه داد: راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با در نظر گرفتن امکانات لازم سعی کرده که لحظات به یادماندنی برای افراد در این مناطق رقم بزند.
 
مسئول راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: سال گذشته همچنین از استان کرمانشاه 53 هزار نفر در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شدند.
 
به گفته سرهنگ یوسفی راد، از تعداد اعزام شدگان به مناطق عملیاتی 30 هزار نفر از دانش آموزان، 20 هزار نفر از دانشجویان و سه هزار نفر نیز کاروان های راهیان نور عمومی بودند که به این مناطق اعزام شده اند.
 
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برگزاری راهیان نور با هدف آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت است که این اقدام ارزنده به عنوان یک برنامه فرهنگی توانسته در راه مبارزه با ناتوی فرهنگی دشمن مؤثر باشد.
 
وی با بیان اینکه در محل اسکان کاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی برنامه های متعدد فرهنگی برای بازدیدکنندگان برگزار می شود، گفت: توزیع بسته ها و اقلام فرهنگی و همچنین بازگویی رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس توسط راویان حدیث از جمله این برنامه هاست.
 
 
به گفته سرهنگ یوسفی راد، یادمان های مرصاد، مطلع الفجر، شهدای بازی دراز، شهدای پاوه، پادگان ابوذر از جمله یادمان های دوران دفاع مقدس در استان هستند که کاروان های راهیان نور از آنها بازدید می کنند که سال گذشته مرصاد در صدر بازدیدکننده ترین یادمان ها بود.
پایان پیام/

ارسال نظرات