روابط عمومی و ارتباطات، ساز وکار مهم همدلی و همزبانی مردم و سازمان است و کارگزاران روابط عمومی باید مردم داری و مردم مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و برای کسب تفاهم، هوشمندانه و سخت کوشانه تلاش کنند.
کد خبر: ۸۶۷۸۰۰۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰
در عصری که آن را عصر دانایی نام نهاده اند، ارتباطات و روابط عمومی، عناصر کلیدی هستند که غفلت از این دو، ما را از دسترسی به دانایی دور می کند. امروز زندگی کردن با رسانه نیز به عنوان حلقه ای مهم از نظام ارتباطی، به بخش جدایی ناپذیر حیات انسان تبدیل شده و تعامل انسان و رسانه، بر بسیاری از مناسبات اجتماعی و از جمله راهبری و مدیریت افکار عمومی تاثیر گذارده است.
بر همین اساس می توان گفت که نظام ها و سامانه های مدیریتی و حاکمیتی نیز بدون ارتباط گیری موثر با افکار عمومی قادر به اجرای برنامه های خود نیستند و نمی توانند خدمتی در خور ارائه کنند. "افکار عمومی" پدیده ای است واقعی که با ظهور رسانه های جمعی و ابزارهای ارتباطی شکل گرفت و شناسایی ویژگی ها، تمایلات و مطالبات این پدیده برای برقراری یک ارتباط هدفمند و موثر، ضرورت جهان امروز است و در این میان روابط عمومی ها و رسانه ها، اصلی ترین نهاد در جهت شناخت، ساخت و تقویت افکار عمومی تلقی می شوند.
اینجانب ضمن گرامیداشت این روز و با احترام به همه ارتباط گران، کارگزاران روابط عمومی، خبرنگاران و انسان های شریف و آزاده ای که در مسیر دسترسی آزادانه همگان به اطلاعات قدم برداشته و می دارند، دست همکاری و همیاری منصفانه به سوی نهاد روابط عمومی و رسانه دراز می کنم و امیدوارم این تعامل، به تقویت اعتماد و ارتباط پایدار و متقابل و همدلی و تفاهم میان مردم و مسئولین بینجامد. سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد
ارسال نظرات