پروژه های بزرگ کشاورزی سپاه فتح به بهره برداری می رسد

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه پروژه بزرگ کشاورزی با اعتبار افزون بر 400 میلیارد ریال توسط سپاه فتح استان تا نیمه شعبان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۸۶۷۸۰۰۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۳

سردار یدالله بوعلی صبح امروز در حاشیه افتتاح پروژه باغ مرکبات پادگان قدس این شهرستان با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی و تأثیر آن بر زندگی مردم اظهار کرد: اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی با استفاده از ظرفیت نیروهای بومی و منطقه‌ای در بسیج سازندگی مورد توجه و تأکید است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: اجرای طرح‌های مختلف بسیج سازندگی فرصتی برای به ثمر نشاندن توانمندی‌های جوانان و نوجوانان بسیجی در شهرستان‌ها و مناطق کمتر توسعه یافته است.

سردار بوعلی با تأکید بر بهره‌گیری از توان و تخصص جوانان در این عرصه خاطرنشان کرد: حضور جوانان در این عرصه‌ها علاوه بر برطرف کردن مشکل اشتغال‌زایی، سبب کمک به اقتصاد خانواده، دولت و اقتصاد کشور می‌شود.

وی با اشاره به شعار سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل ابراز کرد: فرمانی که امسال از سوی مقام معظم رهبری در زمینه نامگذاری شعار سال نامیده شد، برای اقدام و عمل بسیجیان در اجرایی شدن طرح‌ها با مشورت متخصصان در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی اقدامات، فعالیت‌ها و محصولات است.

سردار بوعلی تصریح کرد: تا نیمه شعبان، سه طرح و پروژه بزرگ کشاورزی با اعتباری افزون بر 400 میلیارد ریال و با همکاری شرکت سروش پارسیان در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شده و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: باغ مرکبات پادگان قدس سپاه ناحیه گچساران، پروژه کشاورزی امام جعفر صادق(ع) سپاه یاسوج و طرح بزرگ کشاورزی تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد طرح‌های افتتاحی بوده که طرح کشاورزی گچساران امروز و دو طرح دیگر تا نیمه شعبان به بهره‌برداری می‌رسد.

سردار بوعلی افزود: این طرح‌ها ضمن کمک به بخش اشتغال‌زایی، حرکتی در راستای پیشرفت و توسعه استان و کمک به ادارات و نهادهای مرتبط با بخش کشاورزی است.

ارسال نظرات