جشنواره بین المللی کارتون شهروندی پنج ستاره طلایی گرفت

خبرگزاری بسیج: دبیر جشنواره بین المللی کارتون شهروندی «ترافیک و حمل و نقل» در آیین پایانی این جشنواره گفت: جشنواره بین المللی کارتون شهروندی تنها چشنواره ای است که توانست پنج ستاره طلایی بگیرد.
کد خبر: ۸۶۷۸۰۲۸
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، رحیم بقال اصغری افزود: به دبیرخانه این جشنواره از 62 کشور و 825هنرمند اثر ارسال شده بود که 580 شرکت کننده آن داخلی و 244 شرکت کننده خارجی بودند.

وی کل آثار رسیده را 1385 اثر اعلام و بیان کرد: این رکورد پس از جشنواره عبید زاکانی با توجه به استقبال چشمگیر شرکت کنندگان بی سابقه بود.

بقال اصغری در ادامه با انتقاد از برخی مسئولان در خصوص بی توجهی به فرهنگ سازی درست در جامعه در حوزه های مختلف، اظهار کرد: کارتون مفاهیم آموزشی را غیر مستقیم انتقال می دهد و جا دارد مفاهیم آموزشی زندگی همچون فرهنگ تربیت فرزند، رفتار با همسر، آپارتمان نشینی و ... در این قالب نهادینه کنیم چراکه تاثیر آن پایدار و درازمدت است.


عصر امروز آیین پایانی ششمین جشنواره بین المللی کارتون شهر و شهروندی تبریز با حضور کارتونیست های برجسته بین المللی در تالار اندیشه ائل گلی تبریز برگزار و از برگزیدگان آن تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار