اقتصاد مقاومتی در لنده نیازمند اقدام و عمل

امام جمعه شهرستان لنده خطاب به مسئولان گفت: لازم است مسئولان با اقدام و عمل خویش مباحث مربوط به اقتصاد مقاومتی را که نسخه حیات بخش است را در بخش های مربوط به حوزه ی کاری با اقدام و عمل عملیاتی کنند.
کد خبر: ۸۶۷۸۰۴۰
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۹
حجت الاسلام مهدی کیانی اصل امام جمعه شهرستان لنده در گفتگو با بسیج گفت: مدیران با برنامه ریزی خود و ترسیم سند چشم انداز چندساله برای برون رفت شهرستان لنده از محرومیت باید اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: تعامل و تفاهم ادارات با همدیگر باعث شده است که شهرستان لنده به عنوان یکی از کم حاشیه ترین شهرستان های استان شناخته شود.

امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: از زحمات همه مسئولانی که توانسته اند با اقدامات عام المنفعه خویش در پیشرفت کمی و کیفی برنامه های کاری خود موفق باشند نیز صمیمانه باید تقدیر کرد و امیدواریم سایر ادارت نیز با الگو گیری از این ادارات بتوانند به اهداف تعالی شهرستان برسند.

وی تاکیدکرد: معضلات و مشکلات در سطح شهرستان و استان زیاد است و شاید برای حل آنان به سال ها زمان نیاز داشته باشیم ولی علی رغم همه این مشکلات سال گذشته کارهای خوبی برای مردم در این شهرستان انجام شده است.

کیانی اصل خطاب به مسئولان اظهارکرد:  لازم است مسئولان با اقدام و عمل خویش مباحث مربوط به اقتصاد مقاومتی را که نسخه حیات بخش کشور است را در بخش های مربوط به حوزه ی کاری  با اقدام و عمل عملیاتی کنند.

امام جمعه شهرستان لنده گفت: یکی از مهمترین حوزه ها در بحث اقتصاد مقاومتی بخش کشاورزی و توسعه آن است که با اجرای پروژه دشت آبلش این فرصت برای مردم محیا شده است و انتظار می رود که هم در حوزه افزایش تولیدات اقدام شود و هم در بحث اشتغالزایی برای جوانان جویای کار.

وی در ادامه اظهارکرد: بسیج سازندگی و جهاد کشاورزی می توانند با تعامل سازنده با همدیگر زمینه رشد کمی و کیفی محصولات دامی، کشاورزی، طیور و کاشت گیاهان داروئی را در این شهرستان به بهترین نقطه اوج برسانند.

کیانی اصل گفت: بومی سازی جذب نیروها باید حتما در ادارات برای استخدام نیروها عملیاتی شود تا رضایت مردم نیز دوچندان شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده در ادامه گفت:عمق محرومیت در این شهرستان زیاد است و مسئولان چه بومی و چه غیربومی باید تلاش کنند تا بخش از عقب ماندگی شهرستان لنده را جبران کنند.

وی یادآورشد:رفتار مسئولان باید مردم باید همراه با تکریم باشد و با پاسخ مناسب آنان را راهنمایی و هدایت کنند و سعی کنید رابطه خود را با اصحاب رسانه به جهت پوشش خدمات نظام دوچندان کنیم.

ارسال نظرات