پیام فرماندار گچساران به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۸۶۷۸۰۴۹
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۹
عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات پیامی صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم                                                             

بیست  و هفت ارديبهشت به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشورمان بيانگر اهمیت و جایگاه والاي روابط عمومي و ارتباطات در جامعه بوده و در حقيقت فرصت ارزشمندي براي تقدير و تشكر از  زحمات و تلاش‌های صادقانه سختکوشان عرصه ارتباطات و روابط عمومی است که شبانه روز در ایفای نقش خود در تلاش وتکاپو هستند.
روابط عمومی ها به عنوان حلقه ارتباط سازمان ها با افکار عمومی، و قلب تپنده یک سازمان  از یک طرف؛ برنامه ها و خدمات صورت گرفته از جانب سازمان را به افکار عمومی و از طرف دیگر، خواسته ها، نیازمندی ها و مطالبات افکار عمومی را به مدیران سازمان ها و ارائه دهندگان خدمات منعکس می کنند.
با توجه به حیطه گسترده وظایف روابط عمومی ها کسانیکه این مسئولین خطیر را بعهده دارند باید با کسب دانش تخصصی و پایبندی به اصول حرفه ای   نیازها و منافع متقابل سازمان ارتباط خود را با مردم،رسانه ها ،سازمانها و بطور کلی جامعه حفظ کرده و با استفاده از راهکارهای مناسب ارتباطی سعی در ارائه اطلاعات واخبار شفاف سازمان متبوع خویش به مردم باشد .
اینجانب ضمن تبریک این روز به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی در استان،  و بویژه شهرستان گچساران امیدوارم دست اندرکاران این امر با توجه به نامگذاری سال 95 توسط رهبر فرزانه انقلاب به «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» با استفاده از ابزارهای نوین و روش های خلاقانه بتوانند ارتباطات شایسته و مفیدی را با مخاطبان ایجاد و به رشد و توسعه این خطه کمک کنند.
در پایان توفیق روزافزون همه این عزیزان راجهت تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست‌های دولت تدبیر و امید از درگاه باريتعالي مسئلت مي نمايم

 

عبدالرحیم رحیمی                                                                  

فرماندارشهرستان گچساران             
ارسال نظرات
آخرین اخبار