5 خرداد با رویکرد اقتصاد مقاومتی:

یاسوج میزبان همایش کارآفرینی و توسعه پایدار

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنجم خردادماه و با حضور مسؤولان کشوری همایش کارآفرینی و توسعه پایدار در یاسوج با رویکرد اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۷۸۰۶۲
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۴

فریبا رحمان‌پور در گفتگو با بسیج با بیان اینکه دفتر امور بانوان استان برنامه‌های متعددی در راستای جایگاه بانوان اجرا و در دست اقدام داریم، گفت: خوشبختانه تاکنون اقدامات خوبی در حوزه زنان و خانواده صورت گرفته است.

وی در ادامه از برگزاری همایش بزرگ کارآفرینی و توسعه پایدار در مرکز استان خبر داد و گفت: این همایش پنجم خردادماه با حضور مسؤولان کشوری برگزار می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تصریح کرد: همایش و توسعه پایدار با رویکرد شعار سال حضور معاون توسعه توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، اطهره نژادی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و مسؤولان ارشد استانی، مدیران، نماینده تشکل‌های مردم نهاد برگزار می‌شود.

این مسؤول اذعان کرد: در کنار برگزاری این همایش بزرگ نمایشگاه توانمندی‌های زنان کهگیلویه و بویراحمد برپا و مسؤولان کشوری از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

رحمان‌پور در بخش پایانی سخنان خود از نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان خواستار همکاری و تعامل بیشتبا دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد شد و گفت: امیدواریم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شده مسؤولان با هم‌افزایی هرچه تمام‌تر به این مهم دست یابند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار