فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت :مشارکت بسیجیان و دستگاه های اجرایی در تکمیل پروژه های بسیج سازندگی در بسیاری از موارد هزینه تمام شده طرح ها را کاهش داده است.
کد خبر: ۸۶۷۸۰۶۷
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۷
سردار یدالله بوعلی روز دوشنبه در آیین افتتاح دو طرح عمرانی و اقتصاد مقاومتی گچساران با اشاره به اجرای دو پروژه پادگان بسیج خواهران و باغ های مرکبات گچساران در کمتر از 100 روز افزود: کوتاه شدن مدت زمان اجرای پروژه ها به ویژه در طرح های اقتصادی ضرورتی برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی است.
وی اظهار کرد: مشارکت بسیجیان و دستگاه های اجرایی در تکمیل پروژه های بسیج سازندگی در بسیاری از موارد هزینه تمام شده طرح ها را کاهش داده است.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از عزم این نهاد برای بهره وری از تمام ظرفیت ها در اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی خبر داد.
وی به شاخص هایی مانند مشارکت مردم، تکیه بر طرح های دانش بنیان و ظرفیت های داخلی به عنوان شاخص های تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و بر تلاش بیشتر برای رونق صنعت و کشاورزی به عنوان دو ظرفیت این استان تاکید کرد.
سردار بوعلی تصریح کرد: 400 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای سه طرح اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده است.
وی ابراز کرد: ذو پروژه پادگان قدس بسیج خواهران و احداث باغ مرکبات گچساران از جمله طرح های بهره برداری شده است.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: احداث باغ مرکبات در زمینی به مساحت 25 هکتار، با غرس دو هزار و 400 اصله درخت، یک منبع ذخیره آب و خط انتقال آب انجام شده است.
وی گفت:پادگان قدس بسیج خواهران نیز با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال و با زیربنای مفید 250 متر مربع احداث شده است.
شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
ارسال نظرات