مسئولان سپاه و آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:
مدیر کل آموزش و پرورش و فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری از تعامل و همکاری بسیار خوب این دو دستگاه در استان خبر دادند.
کد خبر: ۸۶۷۸۰۸۲
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ بهروز امیدی، مدیر کل آموزش و پرورش استان به همراه جمعی از معاونین خود با حضور در جمع پاسداران ستاد فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و تقدیم سبد گل و لوح به سردار رضا محمدسلیمانی، هفته پاسدار را به پاسداران چهارمحال و بختیاری تبریک گفت.

بهروز امیدی در این دیدار گفت: به حکم وظیفه و ادب به نمایندگی از آموزش و پرورش استان برای تبریک هفته پاسدار به پاسداران حریم عزت و اقتدار کشور خدمت رسیدیم تا به سرمایه های عظیم انسانی کشور تبریک بگوییم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری افزود: آموزش و پرورش بعنوان دستگاه فرهنگی و تربیت کننده نیروی انسانی، از قبل، حین و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، از نقش آفرینان در کشور بوده و در شکل گیری بسیاری از نهادها نقش کلیدی داشته و دوران دفاع مقدس با بیشترین شهید و رزمنده باید گفت مدیریت بخشی از جنگ از پیکره تعلیم و تربیت بوده است.

وی، با بیان اینکه آموزش و پرورش ارتباط تنگاتنگی با همه نهادها و ارگانهای تربیتی کشور دارد از تعامل بیشتر با سپاه گفت و تأکید کرد: این تعامل با سپاه و بسیج را ارج میث نهیم و از زحمات شما عزیزان تقدیر و تشکر می کنم.

امیدی با اشاره به حدیث شریف پیامبر اکرم"النعمتان مجهولتان، الصحه و الامان" سلامت و امنیت را دو نعمت بزرگ برای جامعه دانست و گفت: امنیت یکی از این دو نعمت بزرگ است که مرهون زحمات پاسداران انقلاب اسلامی می باشد.

وی، سه وظیفه بزرگ حاکمیتی در هر کشوری را امنیت، سلامت و آموزش دانست و افزود: دو بال بزرگ تأمین امنیت و آموزش بعهده دو دستگاه آموزش و پرورش و سپاه است و ما خوشحالیم که با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان یکی از ارکان رکین تأمین امنیت کشور همکاری داریم.

امیدی، از آمادگی کامل آموزش و پرورش برای همکاری بیشتر با سپاه و بسیج در اجرای برنامه های آموزشی، اردویی و تربیتی خبر داد و افزود:‌ امیدوارم با انگیزه و روحیه بیشتری این همکاری را ادامه دهیم و در پیشبرد برنامه های کلان نظام و مشترک بین دو دستگاه گام برداریم.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نیز در این دیدار با تقدیر از اقدام ارزشمند مدیر کل و معاونین آموزش و پرورش از همکاری و تعامل بسیار خوب این اداره با سپاه و بسیج در برگزاری موفق کنگره شهدای استان بعنوان بزرگ ترین رویداد فرهنگی چهارمحال و بختیاری در سال گذشته تشکر کرد.

سردار رضا محمدسلیمانی ادامه داد: در سال گذشته بیش از 13 هزار زائر به سرزمین نور اعزام کردیم که حدود 8هزار نفر از این عزیزان با همکاری آموزش و پرورش از بین دانش آموزان و فرهنگیان عازم مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس شدند.

وی، با اشاره به نقش تربیتی حلقه های صالحین در جامعه گفت: فرهنگیان عزیز در برگزاری نشست های حلقه های صالحین نقش مهمی ایفا می کنند و در حال حاضر بیش از 5700 حلقه صالحین در استان چهارمحال و بختیاری فعال است.

گفتنی است: مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری با اهدای سبد گل و لوح به سردار رضا محمدسلیمانی به نمایندگی از پاسداران سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، هفته پاسدار را گرامی داشتند.

ارسال نظرات