نماینده منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس دهم:
منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت:نقش روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و اصحاب رسانه‌ در تحقق کلیه‌ی برنامه‌های مربوط به توسعه و آبادانی استان اردبیل، بی‌بدیل است.
کد خبر: ۸۶۷۸۰۹۱
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزای بسیج از سرعین، صدیف بدری، منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، در پیامی فرارسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به اصحاب ارتباطات، رسانه و روابط عمومی تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

ظهور موج سوم و اهمیت والای تسریع تبادل و انتقال اطلاعات در دنیای امروزی، برای جا نماندن از قطار آگاهی، دانایی و روشنگری، جایگاه رفیع ارتباطات و روابط عمومی را بیش از پیش برجسته کرده است.

در این میان نظام‌ها و سامانه‌های مدیریتی و حاکمیتی نیز بدون ارتباط مؤثر با افکار عمومی قادر به اجرای برنامه‌های خود نیستند و نمی‌توانند خدمتی در خور ارائه کنند. نقش مهم ایجاد ارتباط و تعامل با افکار عمومی در هر مجموعه‌ای، بر عهده‌ی روابط عمومی آن است که منعکس کننده‌ی اعمال، کارکرد و رفتار اجزای سازمان‌ها، ارگان‌ها و نهادهای مربوطه می‌باشد.

در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، اینجانب ضمن تبریک روز ملی روابط عمومی و ارتباطات به همه‌ی مدیران و پرسنل روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و اصحاب رسانه‌ی استان ولايتمدار اردبیل، نقش این عزیزان را در تحقق کلیه‌ی برنامه‌های مربوط به توسعه و آبادانی استان اردبیل، بی‌بدیل دانسته و توفیق روزافزون این طلایه‌داران عرصه‌ی آگاهی‌رسانی را در جهت تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست‌های دولت تدبیر و امید از درگاه باري‌تعالي مسئلت مي نمايم.

صدیف بدری

منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی

ارسال نظرات