بیرانوند با انتقاد از اینکه معصومه ابتکار مشکلات آلودگی هوا را به گردن دولت قبل انداخته گفت: خانم ابتکار! به طور شفاف بفرمائید برای حل مشکلات ریزگردها چه کرده اید؟
کد خبر: ۸۶۷۸۱۱۰
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱

بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در واکنش به اینکه معصومه ابتکار آلودگی شهر زابل را هم به گردن دولت قبل انداخت گفت: سه سال از عمر دولت یازدهم پای برجام نافرجام تلف شد و هر وقت از دولت تقاضای پاسخ کردیم ما را به دولت قبلی حواله داد.

وی افزود: باید گفت سه سال زمان کمی نیست، به جز ایراد گرفتن به دولت قبل برای حل مشکلاتی مانند ریزگردها، آلودگی هوا و گرد وغبار در بیشتر استان های کشور دولت ها چه در داخل و چه در خارج از کشور می توانند راهکار هایی را اجرایی کرده و این مشکلات را حل کنند.

بیرانوند با انتقاد از اینکه خانم ابتکار مشکلات آلودگی هوا را به گردن دولت قبل انداخته است تأکید کرد: خانم ابتکار! به طور شفاف بفرمائید برای حل مشکلات ریزگردها چه کرده اید؟

این نماینده مجلس در مورد اینکه خانم ابتکار وجود آب در تالاب هامون را نتیجه رایزنی های دولت یازدهم دانسته است گفت: از بابت اینکه آب به تالاب هامون رسیده است خدا را شاکریم.

ارسال نظرات