مسئولین و مردم و فعالان فضای مجازی باید با بصیرت و ولایت مداری و توجه به گفتمان رهبر معظم انقلاب در بحث فضای مجازی حمایت قاطع خود را از نظام در فضای مجازی به نمایش بگذارند.
کد خبر: ۸۶۷۸۱۲۶
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزای بسیج از خلخال، سرهنگ مصطفی کریمی در دیدار با فعالان روابط عمومی و فضای مجازی و پایگاه‌های خبری شهرستان خلخال گفت: دشمن برای رواج آسیب ها نیاز به حضور فیزیکی ندارد و تنها راه موفقیت خودرا در جنگ فرهنگی و رواج آسیب‌ها در کشورمی داند که لزوم بصیرت فعالان فضای مجازی و روابط عمومی ها مهم است.

وی گفت: همه آگاه و مطلع هستیم که اکنون دشمن برای رواج آسیب‌ها از تمام فناوری‌ها استفاده می‌کند و فکر نفوذ به کشورما ، عقاید‌ما از برنامه‌های دشمنان است و تنها با راه انداختن بستر‌های فضای مجازی از طریق معاندین نظام ومنافقین داخلی بستر را برای رواج آسیب‌ها فراهم نموده و باید مسئولین و مردم و فعالان فضای مجازی با بصیرت و ولایت مداری و توجه به گفتمان رهبر معظم انقلاب در بحث فضای مجازی حمایت قاطع خود را از نظام در فضای مجازی به نمایش بگذارند.

فرمانده سپاه خلخال افزود: دشمن در جنگ سخت خود شکست را پذیرفت و با جنگ نرم در فضای مجازی در حال حمله به کشور ماست که باید فضای مجازی به بستری جهت دفاع از تمامیت نظام در برابر استکبار و متحدان غربی و منطقه‌ای دشمن تبدیل شود.

وی با اشاره به فناوری‌های و تکنولوژی‌های دراختیار دشمن و استکبار گفت: : اکنون یکی از ابزارهای استکباری در تصاحب دنیا به دست استکبار ومتحدان غربی وی فضای مجازی است و دشمن هر بار با راه انداختن جنگ روانی در صدد دلسرد نمودن مردم از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است که باید فعالان فضای مجازی به صورت متقابل در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمن مقابله نمایند.

کریمی گفت: تلاش برای معرفی اقتصاد مقاومتی به عنوان تنها راه نجات اقتصاد کشور، کمک به تحقق شعار مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال و عمل به موقع و به هنگام در برابر هجمه‌های دشمن از وظایف فعالان فضای مجازی است.

ارسال نظرات