سخنگوی خانه مطبوعات استان اردبیل:

اهالی رسانه نيمه شعبان ميهمان مشگين شهری ها خواهند بود

بازديد از پل معلق مشگين شهر، ديدار با فرماندار، استفاده از آبدرماني، بازديد از برخي پروژه هاي شهرستان و برگزاري يك مسابقه رسانه اي از برنامه هاي اين سفر خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۷۸۱۳۲
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزای بسیج از مشگین شهر، سخنگوی خانه مطبوعات استان اردبیل اظهار کرد: با تصميم هيات مديره و هماهنگي هاي ايجاد شده، اعضاي علاقمند خانه مطبوعات، به مشگين شهر و پارس آباد سفر مي كنند.

وي افزود: با تلاش دفتر نمايندگي خانه مطبوعات در مشگين شهر، اعضاي خانه مطبوعات روز يكشنبه هفته آينده كه مصادف با نيمه شعبان است، ميهمان مشگين شهري هاي عزيز خواهند بود.

محمدي با بيان اينكه در اين سفر برنامه هاي بازديد و تفرج پيش بيني شده است، ادامه داد: بازديد از پل معلق مشگين شهر، ديدار با فرماندار، استفاده از آبدرماني، بازديد از برخي پروژه هاي شهرستان و برگزاري يك مسابقه رسانه اي از برنامه هاي اين سفر خواهد بود.

وي افزود: در هفته آينده همچنين يك سفر رسانه اي به كشت و صنعت مغان صورت خواهد گرفت تا اعضاي خانه مطبوعات ضمن بازديد از بخش هاي مختلف اين بنگاه بزرگ اقتصادي و توليدي، يك روز را در طبيعت پارس آباد سپري نمايند.

برگزاري مسابقات ورزشي

سخنگوی خانه مطبوعات استان اردبیل همچنين خاطرنشان كرد: خانه مطبوعات در حال فراهم آوردن مقدمات لازم براي برگزاري مسابقات ورزشي است كه فراخوان آن ارسال و منتشر شده است.

وي افزود: در اين دوره براي آقايان مسابقات دارت، شطرنج و فوتبال و براي خانم ها مسابقات دارت، شطرنج و دوميداني برنامه ريزي شده است.

جشنواره و نمايشگاه مطبوعات

محمدي با اشاره به تاخير پيش آمده در برگزاري جشنواره و نمايشگاه مطبوعات استان گفت: با رايزني هاي صورت گرفته اعتبار مناسب براي اين برنامه در حال اخذ است و به زودي فراخوان جشنواره انتشار خواهد يافت.

وي افزود: اميدواريم با برگزاري اين نمايشگاه و جشنواره، شاهد همدلي بيش از پيش اهالي رسانه استان باشيم تا رونق رسانه اي استان را رقم بزنيم.

اطلاعات سامانه ملاك عمل خواهد بود

سخنگوی خانه مطبوعات استان اردبیل با بيان اينكه سايت اطلاع رساني و ساماندهي خانه مطبوعات استان اردبيل راه اندازي شده است، گفت: براي ارائه خدمات اطلاعات ثبت و تكميل شده اعضا در سامانه ملاك عمل خواهد بود.

وي افزود: از طريق اين سامانه براي اولين بار آرشيو الكترونيكي مربوط به اعضا ايجاد خواهد شد و خدمات مورد نياز ارائه مي گردد.

محمدی با دعوت از اعضا براي مراجعه به سايت خانه مطبوعات اذعان داشت: با مشاركت صميمانه شهردار اردبيل سايت خانه مطبوعات در آدرس www.khaneh-ma.ir ايجاد شده است كه اعضاي محترم از بخش درخواست عضويت بايد اطلاعات مربوط به خود را ثبت و تكميل نمايند.

وي گفت: با هماهنگي هاي ايجاد شده با فرهنگ و ارشاد اسلامي استان، هرگونه برنامه ريزي براي مراسم روز خبرنگار و انتخابات هفتمين دوره هيات مديره كه در دي ماه 95 برگزار مي شود، بر اساس اعضاي ثبت نام كننده از طريق سايت انجام مي گيرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار