این روزها در پی بی مهری و کم لطفی اداره مخابرات پارس آباد، تابلوی شهید جعفرقلی جعفری که قرار بود سر درب مخابرات روستای آغدام شود، در گوشه ای از انباری خاک می خورد.
کد خبر: ۸۶۷۸۱۶۹
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، شاید باورش خیلی آسان نباشد در جامعه مذهبی حافظ خون شهیدان، نام شهیدی اینگونه غبار غفلت و فراموشی فرا بگیرد و چه دردناک است که حرمت شهیدان، لابلای پیچ و خم چرخهای سیاست اینگونه مصادره گردد، و دردناک تر از آن بی توجهی به پیگیری ها و درخواست های خانواده شهید که با چشمان خود سالهاست ناظر محو شدن نام مقدس و یاد و خاطره شهیدشان هستند.

چطور می شود با وجود مکاتبات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان با اداره مخابرات، تابلوی ورودی مخابرات روستای ابراهیم آباد آغدام که مزین به نام مبارک شهید جعفری است، چندین سال است که در گرد و غبار بی توجهی گرفته و بدون اینکه خبری از نصب آن باشد در گوشه ای از انباری مخابرات خاک می خورد.

نمی‌دانم نصب یک تابلو بنام شهید بر سردرب ورودی مخابرات روستای آغدام که شناسنامه این روستا نیز به حساب می آید چه‌ میزان هزینه دارد، که بعد از گذشت اینهمه سال همچنان بی‌حرمتی نسبت به این شهدا ادامه دارد؟


ارسال نظرات