خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحيه دامغان:

روابط عمومي ها پل ارتباطي مسئولان با مردم هستند

فرمانده سپاه ناحيه دامغان در دیدار با مسئول روابط عمومی اين ناحیه گفت: روابط عمومی ها و خبرنگاران پل ارتباطی بین مسئولان و اقشار مختلف مردم در جامعه هستند.
کد خبر: ۸۶۷۸۱۹۲
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸


به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در دامغان، فرمانده سپاه ناحيه دامغان با اتفاق مسئول حفاظت اطلاعات و فرهنگی اجتماعی ناحیه دامغان به مناسبت فرارسیدن 27ارديبهشت ماه كه روز ارتباطات و روابط عمومي نامگذاری گرديده، با امير حسین نژاد مسئول روابط عمومی ناحیه دامغان دیدار کرد.

محمد خوشقدم فرمانده سپاه ناحيه دامغان در اين ديدار گفت: روز ارتباطات و روابط عمومي روز پاسداشت تلاش و كوشش كساني است كه براي معرفي و تعالي سازمان خود از هيچ كوششي دريغ نمي ورزند.

وي با اشاره به رسالت ویژه و بالای روابط عمومی در خصوص انعکاس اخبار در جامعه با هدفجهت آگاهی بخشي به مردم تأكيد كرد: سرعت و البته دقت در ارسال به موقع اخبار بسيار حائز اهميت است.

فرمانده سپاه ناحيه دامغان افزود: مديران روابط عمومی ها و خبرنگاران بین مسئولان و اقشار مختلف مردم در جامعه هستند و ضرورت هایی که در جامعه وجود دارد را به مسئولان منتقل می كنند.

در پایان امير حسین نژاد، مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه دامغان به ارائه گزارش در خصوص برنامه‌های انجام شده این قسمت پرداخت و مشکلات و موانع موجود را بیان كرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها