خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه پاوه:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه گفت: حضرت علی اکبر (ع) توانست به عنوان جوان‌ترین سرباز مکتب عاشورا در صحنه کربلا بسیار عالی بدرخشند که ایشان مایه مباهات مکتب اسلام هستند.
کد خبر: ۸۶۷۸۳۱۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵

حجت الاسلام گودرز تله جردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از پاوه، پیامبران و جانشین آنان را مشعل هدایت بشر دانست و گفت‌: با توجه به آیه (و ما خلقتُ الجنّ و الإنس الاّ لیعبدون) خداوند بزرگ سرچشمه هدایت حقیقی است و بعد از او، این پیامبران و جانشین آنان هستند که مشعل هدایت بشر را به دست گرفته‌اند.

وی ادامه داد: اولیاءالله در راه تحقق اهدافی که خداوند برای آنها ترسیم کرده بود، لحظه‌ای از پای‌ ننشستند و از هیچ کوششی دریغ نکردند‌.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه افزود: خداوند تلاش مستمر آنان را با رسالت آخرین پیام‌آور نور و رحمت، حضرت محمد مصطفی (ص) تکمیل ساخت و امانت و مسئولیت هدایت بشر را بر عهده این انسان ‌وارسته و برجسته قرار داد.

حجت الاسلام گودرز تله جردی در ادامه با اشاره به عشق و علاقه حضرت ابا‌عبدلله (ع) به حضرت علی اکبر (ع) خاطر نشان کرد: توجه ویژه، عشق و علاقه وافر حضرت ابا عبدالله (ع) به پدر گرامیشان حضرت علی (ع) سبب شد که ایشان نام پسر ارشد خود را «علی» بگذارند، نامی که در آن دوران خفقان به شدت و با بی‌رحمانه‌ترین حالت مورد بی‌احترامی دشمنان صدر اسلام و منافقان کور دل قرار گرفت.

این مسئول همچنین با اشاره به ویژگی‌های ظاهری و اخلاقی حضرت علی اکبر (ع) عنوان کرد: حضرت علی اکبر (ع) شبیه‌ترین مردم در سیما، رفتار، منطق و گفتار رسول اعظم (ص) بود و هرگاه ائمه مشتاق زیارت پیامبر (ص) می‌شدند به این جوان نگاه می‌کردند.

تله جردی بیان کرد: در واقع حضرت علی اکبر با آن سن کم خود مایه مباهات و افتخار مکتب اسلام بود که توانست به عنوان جوان‌ترین سرباز مکتب عاشورا در صحنه کربلا بسیار عالی بدرخشند و شایسته است جوانان انقلاب اسلامی ایران در تمام عرصه‌های زندگی خود، حضرت علی اکبر (ع) را به عنوان الگو و اسوه زندگی خود قرار دهند و سعی کنند منش و شیوه زندگیشان به این حضرت نزدیک باشد.


ارسال نظرات