خبرهای داغ:
در حاشیه سی و سومین مسابقات بین المللی قرآن کریم؛
مینا بیابانی در اشاره به برنامه‌های این سازمان در حاشیه مسابقات بین المللی قرآن کریم گفت: علاوه بر همکاری گسترده در هفتمین همایش تجلیل از بانوان فعال قرآنی، 6 نشست تلویزیونی و رادیویی در استان‌های آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، قم و ایلام در نظر گرفته شده است که تا کنون چند نشست تلویزیونی نیز توسط این سازمان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۸۳۲۰
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، مینا بیابانی، جانشین مسئول بسیج جامعه زنان کشو از برگزاری سی و سومین مسابقات بین المللی قرآن کریم خبرداد و افزود: همزمان هفتمین همایش تجلیل از بانوان فعال قرآنی در مصلی بزرگ تهران در حال برگزاری است.

وی گفت: در برگزاری این همایش سازمان‌های مختلفی حضور پیدا کرده اند اما بیشترین همکاری را سازمان بسیج جامعه زنان کشور برعهد ه گرفته است و به عبارت بهتر، مجموعه ای از برنامه‌ها را تدارک دیده است.

بیابانی در اشاره به برنامه‌های این سازمان در مسابقات بین المللی قرآن کریم افزود: 6 نشست تلویزیونی و رادیویی در استان‌های آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، قم و ایلام در نظر گرفته شده است که تا کنون چند نشست تلویزیونی برگزار شد.

وی تصریح کرد: در برخی از خبرگزاری‌ها نیز نشست های موضوعی در این هفته برگزار شد، از جمله نشست زندگی به سبک قرآنی در خبرگزاری ایکنا  و انقلاب گری و استکبار ستیزی در قرآن در خبرگزاری فارس برگزار شد.

جانشین مسئول بسیج جامعه زنان کشور افزود: همچنین در حاشیه این مسابقات نمایشگاهی نیز در مصلی برپاشد است که در این نمایشگاه نیز بسیج جامعه زنان کشور حضور دارد و به ارائه محصولات نرم افزاری و کتب در زمینه زنان و دفاع مقدس، زنان شهید و الگوی سوم، معرفی زنان شاخص و پخش کلیپ از مصاحبه با خانواده‌های شهدای مدافع حرم  پرداخته شده است.

وی همچنین در روز 29 اردیبهشت ماه نیز این سازمان بانوان مهمانان از کشورهای خارجی را به بازدید از باغ موزه دفاع مقدس برده و سپس 3 نشست با عنوان «حیات طیبه» را با حضور این بانوان و 30 مدعو زن فعال را برگزار خواهد کرد.

بیابانی در خصوص موضوعات نشست‌های تخصص این روز نیز گفت: هر نشست با حضور یک کارشناس و به صورت پرسش و پاسخ برگزار خواهد شد و موضوعات این نشست با توجه به موضوعات جهانی و تمسک به قرآن، نقش اجتماعی زنان در قرآن، اشتغال زنان در قرآن و الگوی سوم انتخاب شده است.



ارسال نظرات