فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در جمع مربیات آموزش نظامی بسیج گفت: تفکر و آرمان بسیجی تمام شدنی نیست.
کد خبر: ۸۶۷۸۳۲۴
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ آموزش تربیت مربی عمومی آموزش نظامی بسیج در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

سردار رضا محمدسلیمانی در جمع مربیان آموزش نظامی عمومی بسیج، با تبریک اعیاد شعبانیه، رسالت بسیجیان در این برهه از زمان را حساس دانست و گفت: هر جایی مشکل بوده، بسیج وارد میدان شده و گره مشکلات را باز کرده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به فرارسیدن سالروز فتح خرمشهر در سوم خرداد، روز مقاومت، ایثار و پیروزی را گرامیداشت و افزود: در یک سال اول جنگ تحمیلی هیچ پیروزی نداشتیم؛ زیرا بنی صدر بعنوان فرمانده کل قوا می گفت باید زمین بدهیم تا زمان بگیریم.

وی، خاطرنشان کرد: شهرهای ما یکی پس از دیگری سقوط می کرد؛ ولی بنی صدر اعتقادی به حمایت از نیروهای مردمی و سپاه و بسیج نداشت.

سردار محمدسلیمانی، تأکید کرد: با ورود سپاه و بسیج به میدان و حمایت از ارتش، شاهد موفقیت های بزرگی در دوران دفاع مقدس بودیم که عملیات غرورآفرین بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر قهرمان یکی از برگهای زرین تاریخ جنگ و رشادت ملت بزرگ ایران اسلامی است.

این یادگار دفاع مقدس با بیان اینکه، بسیجیان باید اسوه و الگوی مردم در جامعه باشند، تصریح کرد: تفکر و آرمان بسیجی نه تمام شدنی است و قابل اندازه گیری می باشد.

وی، با اشاره به خاطراتی از دوران دفاع مقدس، سیره زندگی و مدیریت شایسته سرداران شهیدی مانند زال یوسف پور از رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری و مربیان قدرتمند آموزش نظامی را تشریح کرد و خواستار تأسی به سیره زندگی اسوه های ایثار و شهادت از سوی بسیجیان و ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه شد.

معاون عملیات سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در حاشیه این مراسم، گفت: دوره تربیت مربی آموزش نظامی بسیج استان با شرکت 110نفر از بسیجیان در رده های فرماندهی گردان، گروهان و دسته در مرکز آموزش امامت سپاه استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

سرهنگ پاسدار نیازعلی حیدری، افزود: فراگیران شرکت کننده در این دوره آموزشی با اصول کلاس داری، مبانی فرماندهی و مدیریت، آموزش های نظامی، اعتقادی و فرهنگی آشنا شدند.

شایان ذکر است: در پایان این دوره آموزشی به نفراتی که در آزمون پایانی موفق به کسب حدنصاب امتیاز شوند، گواهی مربی گری اعطا می گردد.

ارسال نظرات