فرمانده سپاه شهرستان بانه از بازدید یک صد هزار نفری زائرین راهیان نور، از یادمان های دفاع مقدس این شهرستان در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۸۳۲۹
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ یعقوب صفاری فرمانده سپاه شهرستان بانه در جلسه کارگروه دفاع مقدس این شهرستان گفت: شهرستان بانه به واسطه داشتن یادمان های دفاع مقدس در سیران بند، و بوالحسن سالانه پذیرای خیل عظیمی از کاروان های راهیان نور به این شهرستان می باشد بطوریکه در سال گذشته(1394)، یادمان های دفاع مقدس بانه پذیرای یک صد هزار نفر زائر در قالب کاروان های راهیان نور بود.

وی افزود: علی رغم اینکه
طی چند سال گذشته فعالیت‌های موثری برای ارتقا زیرساخت های لازم برای حضور راهیان نور در یادمان های سیران بند و بوالحسن انجام شده است ولی بازهم جا برای کار باقی مانده و نیاز است بیش از این نیز تلاش شود.


سرهنگ صفاری ضمن تقدیر از همکاری شایسته شهرداری بانه ، اداره راه و شهرسازی و سایر ادارتی که در ایجاد این زیر ساخت ها با سپاه همکاری داشتند خاطرنشان کرد، جا دارد که از همکاری ارزنده این نهادها و سایر عزیزانی که در این زمینه با سپاه بانه همکاری داشتند تقدیر شود.

فرمانده سپاه بانه، راهیان نور را فرصتی مناسب برای معرفی هر چه بیشتر چهره فرهنگی بانه و همچنین رشد اقتصادی این شهرستان دانست و به تقویت زیر ساخت های موجود در این حوزه تاکید کرد.

صفاری، تصریح کرد: زائرین یادمان های دفاع مقدس شهرستان بانه هر ساله در حال افزایش است و این موضوع می تواند ظرفیت مناسبی برای رشد و ارتقای شاخص های فرهنگی و اقتصادی شهرستان بانه باشد.

ارسال نظرات