خبرهای داغ:
دبیر ستاد بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: به‌آب‌اندازی لندینگ کرافت ۲۵۰۰تنی توسط مجتمع کشتی‌سازی شهید عبدالرضا موسوی خرمشهر و افتتاح ورزشگاه ۱۵هزارنفری شرکت نفت و گاز اروندان با حضور مسئولان کشوری از مهم‌ترین برنامه‌های سوم خرداد در خرمشهر است.
کد خبر: ۸۶۷۸۳۵۴
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیجاز خرمشهر، سرهنگ‌پاسدار ثامر چنعانی در نشست خبری با اصحاب رسانه و در تشریح برنامه‌های ستاد بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر و عملیات الی بیت‌المقدس یکی از مهم‌ترین افتخارات و دستاورد ملت ایران در دفاع مقدس است.

وی افزود: وحدت و ایمان رزمندگان سبب پیروزی در عملیات الی بیت‌المقدس و شکستن موانع سخت دشمن در خرمشهر شد، نباید رسانه‌ها از مراحل مختلف عملیات الی بیت‌المقدس غافل بشوند، همه مراحل باید بررسی بشوند چراکه مانند یک زنجیر در مرحله پایانی به آزادی خرمشهر منجر شد.

دبیر ستاد بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر عنوان کرد: 240برنامه درون‌سازمانی و عمومی برای بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در این شهر برگزار می‌شود که در میان آن برنامه‌های محوری با حضور مسئولان لشکری و کشوری تدوین شدند.

وی گفت: شب دوم خرداد که مصادف با نیمه شعبان سالروز ولایت امام عصر (عج) جشنی صحن شهدای مسجد جامع خرمشهر تدارک دیده شد، صبح روز سوم خرداد نیز رزمایش و تجمع نیروهای مسلح شهرستان خرمشهر در مقابل مسجد جامع با محوریت پایگاه دریایی خرمشهر برگزار می‌شود.

چنعانی بیان کرد: به‌آب‌اندازی لندینگ کرفت 2500تنی توسط مجتمع کشتی‌سازی شهید عبدالرضا موسوی خرمشهر و افتتاح رسمی ورزشگاه 15هزارنفری شرکت نفت و گاز اروندان در خرمشهر با حضور مسئولان کشوری و لشکری از مهم‌ترین برنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد در خرمشهر است.

وی افزود: ورزشگاه 15هزارنفری نفت و گاز اروندان 9خردادماه میزبان فینال جام حذفی است و مصوب شد تا سالانه این مسابقات در خرمشهر برگزار شود همچنین امسال به دلیل حضور یکی از تیم‌های راه‌یافته به مرحله بعد در باشگاه‌های آسیا این مسابقات در 9خردادماه برگزار می‌شود اما از سال آینده در روز سوم خرداد مسابقات برگزار می‌شود.

دبیر ستاد بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: 28اردیبهشت‌ماه نوزدهمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر در محوطه هتل کاروانسرای آبادان آغاز به کار می‌کند، مجتمع تجاری تفریحی برلیان خرمشهر نیز برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی همچون مسابقات ماهیگیری، آشپزی و شیرینی‌پزی در دستور کار خود دارد.

وی برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در روز جمعه 31اردیبهشت‌ماه را از دیگر برنامه‌های بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر خواند و افزود: شبکه سوم سیما نیز این همایش بزرگ را به‌صورت زنده پوشش می‌دهد.

چنعانی در پایان از رونمایی کتاب شهید دکتر سید عبدالرضا موسوی و برگزاری همایش دستاوردهای عملیات الی بیت‌المقدس توسط مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر هم‌زمان با سوم خرداد خبر داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها