خبرهای داغ:
فرماندار سرخه گفت: برنامه هدایت‌شده برای گذران صحیح اوقات فراغت در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، بسیار مفید و مؤثر است.
کد خبر: ۸۶۷۸۳۵۸
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از سرخه، رضا کرمی در نخستين جلسه ستاد ساماندهی اوقات فراغت جوانان شهرستان سرخه با بیان اینکه امروز بحث غنی سازی اوقات فراغت جوانان از اهمیت خاصی برخوردار است گفت: برنامه های اوقات فراغت باید براساس نیازسنجی ، علاقه مندی و مشارکت خود جوانان در حوزه های مختلف برنامه ریزی شود.

رضا کرمی باتأکید بر تعامل بین بخشی در موضوع اوقات فراغت جوانان افزود: دستگاه های مسئول می توانند با تعامل، همکاری و مدیریت امکانات ضمن پرهیز از موازی کاری در زمینه بهتر اجرا شدن این برنامه‌ها برای جوانان گام بردارند.

وی ارزیابی از برنامه های اجرا شده را مهم دانست و افزود: بررسی نقاط قوت و ضعف برنامه های اوقات فراغت جوانان می تواند در برنامه‌ریزی بهتر و شایسته‌تر آن در آینده تأثیرگذار باشد.

فرماندار سرخه درخصوص جوانان به عنوان نسل آتیه ساز کشور اظهار داشت: باید زمینه حضور خود جوانان در مراتب برنامه ریزی اوقات فراغت را فراهم كنيم و با جهت دادن برنامه ها به سمت جلب مشارکت خانواده ها با محوریت کار و مهارت های زندگی، نشاط و شادابی را در بین آحاد افراد جامعه بخصوص جوانان گسترش دهیم.

کرمی فرماندار سرخه همچنین گفت: گذران اوقات فراغت به عنوان یک مسئله مهم ویک رویداد اجتماعی برای تمام افراد جامعه بویژه جوانان، مطرح است که تجربه نیز نشان داده است که برنامه هدایت‌شده برای گذران صحیح اوقات فراغت در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، بسیار مفید و مؤثر است.

فرماندار سرخه از اعضای ستاد ساماندهی اوقات فراغت جوانان خواست تا با برنامه‌ریزی دقیق و تدوین راهکارهای اجرایی برای بهبود وضع جوانان تلاش کنند.

همچنین مقرر گردید بخشداری سرخه با همکاری ورزش و جوانان و آموزش و پرورش در روستاهای افتر، مؤمن آباد و لاسجرد حداقل یک پایگاه اوقات فراغت ایجاد كنند؛ همچنین ایجاد نمایشگاه دائمی اوقات فراغت با غرفه‌های مختلف در دستور کار ستاد قرار گرفت.

ضمناً در پایان از افراد و ادارات برتر حوزه فراغت شهرستان تقدیر و همچنین سایر اعضا به بیان نظرات خویش پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها