خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گلستان در دیدار با معاون روابط عمومی سازمان بسیج کشور:

روابط عمومی نقش کلیدی در انعکاس اقدامات بسیج در افکار عمومی دارد/سپاه و بسیج خدمتگذار ملت/تصاویر

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت:روابط عمومی از جایگاه ارزشمندی برخوردار بوده و نقش کلیدی در انعکاس اقدامات بسیج در افکار عمومی دارد
کد خبر: ۸۶۷۸۴۶۶
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، ظهر امروز جلسه مشترک بررسی فعالیتهای روابط عمومی همزمان با ایام روابط عمومی و ارتباطات با حضور فرمانده سپاه نینوا استان گلستان،مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان و معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

در این جلسه سردار صادقی گفت:روابط عمومی از جایگاه ارزشمندی برخوردار بوده و نقش کلیدی در انعکاس اقدامات بسیج در افکار عمومی دارد.

وی با اشاره به زحمات روابط عمومی بسیج استان تصریح کرد:به دلیل کثرت مجاهدت بسیجیان در اقشار مختلف جامعه و در عرصه های گوناگون اقتصادی،فرهنگی ،ورزشی،هنری ،علمی و خدمت رسانی ، رسالت خطیری بر عهده نهاد روابط عمومی در اطلاع رسانی این تلاشها به جامعه است.

این مسئول بسیجی در همین خصوص افزود:انتظار داریم عموم رسانه ها نیز توجه بیشتری  به فعالیتهای بسیج و سپاه نموده و سرفصل متفاوتی برای انعکاس ارزشها و فضایل بسیجیان تعریف کنند.

گفتنی است در این جلسه سرهنگ حسینی تبار ،مسئول روابط عمومی و فرهنگی تبلیغات سپاه استان گلستان گزارشی از اهم اقدامات و فعالیتهای این مجموعه به ویژه خبرگزاری بسیج و باشگاه خبرنگاران بسیج ارائه نمود.

انتهای پیام/



 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار