بیانیه دفتر امام جمعه مهریز:

شورای فرهنگی عمومی استان باتشکیل جلسه فوری جلو تحرکات ضددینی رابگیرند

دفتر امام جمعه مهریز با صدور بیانیه ای اعلام کرد: مسئولان و شورای فرهنگی عمومی استان باتشکیل جلسه فوری جلو ابتذال و حرکت ضد دینی را بگیرند.
کد خبر: ۸۶۷۸۵۲۲
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، در پی تلاش برای برگزاری برنامه های ضد فرهنگی در استان یزد دفتر امام جمعه مهریز بیانیه ای را صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

دفترامام جمعه مهریز هرگونه هنجارشکنی مذهبی را دراستان دارالعباده یزد را درراستای اهداف دشمنان قسم خورده ملت مسلمان ایران وشهدا می داند چراکه تشکیل کنسرت های ضداخلاقی و با هدف سیاسی تیری به قلب امام زمان (عج) وائمه اطهار (ع) می باشد.

بنی امیه پول بیت المال راصرف آوازه خوانی وکارهای حرام می کردند.

از دلسوزان فرهنگی استان ومردم متدین ونخبگان و دانشجویان و حوزویان استان این انتظار می‌رود که جلوی این حرکت ضد دینی وهنجار شکن اخلاقی را که با ارزش های الهی منافات دارد، بگیرند، تا علاوه بر برگزاري کنسرت‌هايي در شان مردم ايران، برنامه هاي نشاط آور معنوي هم از رونق بالايي برخوردار شود تا خلاء کمبود شوق و نشاط عمومي و اجتماعي در جامعه پر شود.

بعضی باتوجه به ناکامی های برجام وحل نشدن مشکلات مردم سعی در ایجاد حرکت های تنش زا دارند تا ذهن مردم را ازعمق فاجعه برجام دورکنند مردم استان ضمن هوشیاری ودرایت مواظب توطئه های فرهنگی دشمنان بیرونی انقلاب باشند و از تفرقه و تنش های مصنوعی دوری کنند.

مسئولان و شورای فرهنگی عمومی استان با تشکیل جلسه فوری جلو ابتذال و حرکت ضد دینی را بگیرند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار