با حضور معاون سازمان توسعه و تجهیز مدارس کشور مدرسه 9 کلاسه بنیاد برکت در منطقه مزدک یاسوج کلنگ‌زنی شد.
کد خبر: ۸۶۷۸۵۴۹
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵

پیش از ظهر امروز و با حضور معاون سازمان توسعه و تجهیز مدارس کشور مدرسه 9 کلاسه بنیاد برکت در منطقه مزدک یاسوج کلنگ‌زنی شد.

باقر مسلمی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و مشارکت‌های نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور در این آیین اظهار کرد: تاکنون اقدامات بسیار خوبی از سوی بنیادهای خیریه و افراد خیر در زمینه مدرسه‌سازی در کشور و به خصوص در مناطق محروم انجام شده است.

این مسؤول با بیان خدمات بسیار زیادی که تاکنون بنیاد برکت در زمینه مدرسه‌سازی در کشور داشته است، اظهار کرد: در کل کشور تعداد زیادی مدرسه در نقاط مختلف در حال ساخت است که تعداد آن‌ها پنج هزار مدرسه است.

وی عنوان کرد: این مدارس در کل کشور با اعتبارات چهار هزار و 500 میلیارد تومانی در دست ساخت است که تا حدود زیادی مشکلات فضاهای آموزشی را برطرف می‌کند.

مسلمی به اقدامات بزرگ خیرین مدرسه‌ساز و بنیادهای خیریه در کشور اشاره کرد و یادآور شد: در کل بیش از 18 هزار مدرسه توسط خیرین مدرسه‌ساز در کشور ساخته شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و مشارکت‌های نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه به دلیل کمبود فضاهای آموزشی در حال حاضر تعداد 11 هزار مدرسه در سراسر کشور به صورت دو نوبته هستند، افزود: در صورت اضافه شدن فضاهای آموزشی جدید، بسیاری از مشکلات کنونی را نخواهیم داشت.

ارسال نظرات