رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه سابقه خاندان رفسنجانی نگرانی‌های متعدد ایجاد کرده است، گفت: امیدواریم قوه قضائیه رسالت خود را در مورد دیدار فائزه هاشمی با عناصر بهائی انجام دهد.
کد خبر: ۸۶۷۸۵۷۳
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه 28 اردیبهشت در حاشیه صحن علنی مجلس در نشست خبری با اشاره به دیدار فائزه هاشمی دختر رئیس مجمع تشخیص مصحلت نظام با عناصر بهائی و انتشار عکس‌ها و اخبار آن گفت: فرقه بهائیت دست‌پرورده سازمان جاسوسی انگلیس است.

وی ادامه داد: سازمان جاسوسی انگلستان این فرقه را در چند کشور آسیایی و آفریقایی ایجاد کرد که در ایران با نام بهائیت شکل گرفت و در دوران طاغوت نیز یکی از عناصر بهائی نخست‌وزیر کشور بود.

سالک با یادآوری آثار منفی برجای گذاشته جریان ضاله بهائیت و ارتباط آن با موساد گفت: قطب این فرقه تا چندی پیش در رژیم صهیونیستی زنده بود.

وی بهائیت را دنبال‌کننده خواسته‌های شبکه‌های جاسوسی دنیا عنوان کرد و اظهار داشت: این شبکه در فتنه 88 نیز حضور داشت و نقش‌آفرینی کرد و در زمره 17 گروه اپوزیسیون با محوریت فرح پهلوی فعالیت می‌کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: فائزه هاشمی اعلام کرده است که دیدارش با این عناصر بهائی در راستای حقوق بشر بوده است؛ سوال این است آیا در داخل ایران حقوق انسانی در سایه جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی از بین نرفته است. چرا ایشان از حقوق بشر خانواده‌های شهدا و ایثارگران دفاع نکرده است؟ چرا از حقوق ملت ایران که در برابر تجاوز دشمن ایستادند دفاع نمی‌کند. 

وی ارتباط پشت پرده با اسرائیل را برای مردم غیرقابل تحمل خواند و خاطرنشان کرد: البته مسائل دیگری هم مطرح است از جمله آقای گودمن که عنصر سازمان سیای آمریکا است با ترفند وارد کشور شده و سخنرانی مطابق با گزارش سازمان سیا در ایران ارائه می‌دهد.

وی با تاکید براینکه این مسئله متوجه دستگاه‌های امنیتی کشور نیز می‌شود، تصریح کرد: اصولا سابقه کار خانواده آقای هاشمی موجب نگرانی‌های متعدد بوده است به ویژه کمیته «ایکس» در فتنه 88 و 5 کمیته زیرمجموعه آن که مسئولیت کمیته تبلیغات و رسانه برعهده یکی از اعضای خانواده هاشمی بود.

سالک این نوع حرکات از یک خانواده روحانی را غیرقابل دفاع برشمرد و ضرورت اعلام برائت اساتید، دانشجویان انقلابی و مدیریت دانشگاه آزاد از این گونه اقدامات تاکید کرد و گفت: دانشگاه آزاد نباید اجازه ورود به برخی عناصر را بدهد.

وی در ادامه اظهار داشت: کشور ما این همه به خاطر جنایات بهائیت و اربابان آنها خسارت دیده است و ما به جد از آقای میرزاده رئیس دانشگاه آزاد می‌خواهیم برای اطرافیان آقای هاشمی تصمیم جدی بگیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تقاضا از دستگاه‌ قضایی جهت پیگیری موضوع دیدار فائزه هاشمی با عناصر بهائی و روشن کردن پشت پرده آن گفت: دفاع از کسانی که مقابل جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند نوعی جرم است و قوه قضاییه باید وارد صحنه شده و از حقوق مردم دفاع کند.

وی این نوع حرکات را آب ریختن به آسیاب دشمن توصیف کرد و افزود: از نشست فائزه هاشمی با عناصر بهائی 348 شبکه ماهواره بین‌المللی سوءاستفاده علیه جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند و ما نگرانیم که این ریشه در زاویه با نظام و ولایت فقیه داشته باشد.

سالک با تاکید براینکه نباید دشمن را جری کرد گفت: من اعتراضم را به عنوان نماینده مردم در مجلس به این نوع حرکات اعلام و تاکید می‌کنم باید از حقوق ملت دفاع کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری نسبت به این که دستگاه‌های امنیتی، دانشگاه آزاد و قوه قضاییه رسالت خود را در قبال دیدار فائزه هاشمی با عناصر بهائی انجام دهند، گفت: این نشست به صرف هم‌بندی بودن صورت نگرفته است و اعلام یک موضع‌گیری است.

ارسال نظرات