خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین خبر داد؛

نگاه مردم به بسیج نگاه مطلوب ما نیست/باشگاه خبرنگاران بسیج سد محکم در برابر جنگ نرم دشمن

کد خبر: ۸۶۷۸۵۹۱
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان , اسماعیل احمدی عصر امروز در نشست صمیمی خود با خبرنگاران افتخاری بسیج ,اظهار کرد: با توجه به اینکه دشمنان با تهدیدات و توطئه های خود و مطالبی که در سایت ها و رسانه ها منتشر می کنند به دنبال جوسازی و جریان سازی رسانه ای علیه نظام و بسیج هستند با راه اندازی باشگاه خبرنگاران بسیج در استان های مختلف با قومیت ها و مذاهب گوناگون در پی ارائه دروه های آموزشی به بسیجیان هستیم تا بتوانیم در جنگ نرم با دشمن نیز پیروز میدان باشیم.
 وی به وجود مشکلات و کمبود بودجه برای زحمات بسیجیان اشاره کرد و گفت: خبرگزاری بسیج  در آینده به خبرگزاری مردمی بسیج تغییر خواهد کرد  و یک زیرساخت فوق العاده عالی به نام باشگاه خبرنگاران بسیج که می تواند مبنای اصلی و زیر ساخت مناسب خبرنگاران بسیج را فراهم کنددر حال راه اندازیست.
معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین آرزوی تمام اندیشمندان علوم ارتباطات را راه اندازی روزنامه نگاری شهروندی خواند و افزود:امروزه این عمل به صورت اندک به چشم میخورد که ما باید بتوانیم تشکیلات ایجاد شده از ثبت نام افراد در باشگاه خبرنگاران را به عمل برسانیم و خبرنگار جذب کنیم .
 احمدی به زیر ساختهای های ایجاد شده در این باشگاه که جذب ,آموزش ,انسجام ,به کارگیری و نظارت و کنترل است اشاره کرد و بیان داشت:کلیه بسیجیان علاقمند به حوزه خبر، رسانه، عکس و تصویر می‌توانند به صورت الکترونیکی در سایت باشگاه و یا خبرگزاری بسیج ثبت نام نموده و با گذراندن دوره‌های آموزشی در سطوح مختلف، عضو این مجموعه خبری شوند.
وی افزود: دوره های آموزشی باشگاه خبرنگاران بسیج در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و تخصصی و به دو صورت حضوری و غیرحضوری و در دو حوزه عکس و خبر در طول سال برگزار خواهد شد.
معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین گفت:در مرحله انسجام دو کارت به خبرنگاران داده می شود که کارت اول بعد از دوره مقدماتی به مدت شش ماه اعتبار دارد که اگر خبرنگار فعالیت خود را با ارگان مربوطه ادامه داد کارت دوم که کارت باشگاه خبرنگران است به او تعلق خواهد گرفت.
 احمدی از تشکیل ستاد 10 نفره در سال جاری خبر داد و گفت:امسال در نظر داریم با نظارت و کنترل در کار خبر ,خبرنگاران حرفه ای را شناسایی کنیم و در این مرحله کارت سوم که کارت خبرگزاری بسیج است به افرادی که گام کاملی در این راه برداشته اند داده می شود .
وی بیان خوب , ارتباطات درست و روان را لازمه کار خبرنگاران دانست و افزود:خبرنگار بدون صحبت و ارتباطات قوی نمی تواند پیشرفت کند لذا باید یکسری از افراد که خوش بیان و خوش قلم هستند حلقه ی واسطه شما با شهرستان ها شوند.
معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطر نشان کرد: این باشگاه با این شعار راه اندازی شد که "هر بسیجی یک خبرنگار باشد" و ما به امید روزی هستیم که هر جوان بسیجی ایرانی یک خبرنگار شود و الگوی نمونه در سطح جامعه به شمار آید.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها