خبرهای داغ:
فرماندار هندیجان گفت:حدود ۳۸نقطه حادثه خیز بهداشتی شناسایی شده که با همکاری شهرداری هندیجان ۲۲نقطه آن در شهرستان هندیجان پاک سازی و این مشکلات بهداشتی رفع که ۱۴منطقه دیگر در دستور کار قرار گرفته شده است.
کد خبر: ۸۶۷۸۵۹۴
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴
 به گزارش خبر نگار بسیج درهندیجان ،جلسه شورای سلامت امنیت غذایی هندیجان پیش از ظهر سه شنبه با حضور فرماندار ،معاون فرماندار ،رییس شبکه بهداشت ودرمان وجمعی از مسؤلان محلی خواهر وبرادر در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
سید مهران رفیعی در این جلسه بهداشتی اظهار کرد: رعایت بهداشت عمومی و فردی از دستورات اسلام بوده که یک وظیفه شرعی و دینی است. وی افزود:شهرداری هندیجان جداولی از مناطق شامل کهباد ،خیابان ولی عصر عج،کوی دانش ،کوی پاسداران و کوی شهید رجایی در هندیجان را لایروبی و آهک پاشی نموده است.
وی بابیان ویزیت رایگان پزشک  در هندیجان گفت:حدود ۱۴۲نفر در مراکز شهر ستان و ۶۰نفر در بیمارستان شهدا و در مراکز روستایی ۶۶نفر و سیار روستایی بایک تیم پزشکی حدود ۴۲نفر از روستاهای محروم دهنو و بو طاهری ویزیت رایگان شدند. رفیعی فرماندار هندیجان عنوان کرد:۳۰پروانه صدور ماهی ومیگو  به علت مشکلات بهداشتی در هندیجان صادر نشده که با فراهم شدن  زیر ساخت مناسب وساماندهی ماهی فروشان این مشکل بهداشتی حل خواهد شد. وی با اشاره به ساماندهی  دست فروشان ماهی ومیگو و دور گردها در هندیجان بیان کرد:با همکاری و همفکری با مردم دنبال راهکار باشیم در ساماندهی و کنترول دست فروشان ماهی ومیگو و مشخص شدن یک مکان مناسب برای دور گردها که دیگر شاهد مشکل بهداشتی و سد معبر در معابر نباشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها