رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرکرد گفت: هم‌اکنون به منظور تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌ نیمه‌تمام نرجس خاتون(سلام الله علیها) قلعه سلیم 15 میلیارد ریال اعتبارمورد نیاز است
کد خبر: ۸۶۷۸۶۰۲
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ عسگر زمانی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرکرد با بیان اینکه تکمیل و بهره‌برداری از پروژه نیمه تمام امامزاده نرجس خاتون(سلام الله علیها)قلعه سلیم نیازمند 15 میلیارد ریال اعتبار است،گفت: کمکهای مردمی در اجرا و تسریع روند بهسازی و بازسازی پروژه های عمرانی اوقاف موثر است و از شهروندان این استان خواست در تکمیل این پروژه مشارکت مالی و معنوی داشته باشند.
وی ادامه داد: تاکنون 1300 متر کارعمرانی با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال در این امامزاده صورت پذیرفته است که این مقدار شامل ساخت اسکلت ساختمان تربت خانه وشبستان ،نازک کاری داخل تربت خانه و کف سازی تربت خانه می باشد که اعتبار آن از محل درآمد‌های بقعه و کمک‌های مردمی و نذورات آن تامین شده است.

زمانی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ساخت سرویس بهداشتی ،نازک کاری گنبد ،گلدسته ومحوطه سازی بیرونی نیمه تمام است وبه اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال جهت تکمیل نیازمند است.

رییس اداره اوقاف شهرکرد اضافه کرد: به دلیل انتظارطولانی بقاع متبرکه در جذب اعتبارات بسیاری از پروژه ها قبل از آنکه به پیشرفت 100 درصدی برسند در حدی که شهروندان بتوانند در بخش احداث شده به زیارت و اقامه نماز بپردازند، به بهره برداری می رسد.

لازم به ذکر است امامزاده نرجس خاتون از نوادگان امام موسی کاظم (علیه السلام) می باشد که در روستای قلعه سلیم واقع در شهرستان کیار و در فاصله 40کیلومتری مرکز استان قرار دارد.

ارسال نظرات