خبرهای داغ:
اکبری معاون فرماندارسنقروکلیایی گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون تعداد 43 نفر به عنوان عاملین توزیع مواد مخدر دستگیر و تعداد 38 پرونده تخلف، تشکیل و تحویل مراجع قضایی شده است.
کد خبر: ۸۶۷۸۶۳۳
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سنقروکلیایی، علی اکبر اکبری در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدرسنقرو کلیایی افزود: تعداد 43 نفر به عنوان عاملین توزیع دستگیر و تعداد 38 پرونده تخلف، تشکیل و تحویل مراجع قضایی شده است.

 

 

معاون فرماندارسنقروکلیایی گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر، مقدار یک کیلو و 422 گرم انواع مواد مخدرسنتی و صنعتی کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش نشان می دهد.

 

 

وی توقیف تعداد 7 دستگاه خودرو  و 5 دستگاه موتور سیکلت، اجرای طرح پاکسازی و کنترل محورهای مواصلاتی در سطح شهرستان را از دیگر اقدامات انجام گرفته در جهت مبارزه با مواد مخدردراین شهرستان ذکرکرد.

 

 

معاون فرماندار سنقرو کلیایی اعلام برنامه های ادارات را در خصوص پیشگیری و آموزش برای برنامه ریزی در راستای مبارزه با مواد مخدرمورد تاکید قرار داد.

 

 

ادامه روند پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و دستگیری آنها، اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و... توسط آموزش و پرورش برای اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان و برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی توسط اداره ورزش و  جوانان با شعار پیشگیری از اعتیاد و حمایت از کانون نشاط از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

 

 

همچنین برگزاری کلاسهای آموزشی واهمیت آگاه سازی خانواده ها ی دانش آموزان با انواع مواد مخدر و اثرات مخرب آنها از دیگر موضوعاتی بود که مسئولین ادارات ذیربط به تشریح آن پرداختند.

 

ارسال نظرات