خبرهای داغ:
آزمایشگاه پاتولوژی در سالروز گرامیداشت روز آزمایشگاه با حضور مسئولین در محل بیمارستان امام خمینی (ره) سنقرو کلیایی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۶۷۸۶۴۲
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سنقروکلیایی، آزمایشگاه پاتولوژی درسالروز گرامیداشت روز آزمایشگاه با حضور معاون فرماندار و جمعی از مسئولین در محل بیمارستان امام خمینی (ره) سنقرو کلیایی به بهره برداری رسید.

 

 

علی اکبر اکبری معاون فرماندار سنقرو کلیایی در آیین افتتاح آزمایشگاه پاتولوژی این شهرستان با تبریک روز آزمایشگاه و قدردانی از زحمات مدیریت و پرسنل شبکه بهداشت و درمان و بیمارستنان امام(ره) خدمات بسیار ارزنده دولت تدبیر و امید را در بخش بهداشت و سلامت مورد ستایش قرارداد.

 

 

دکتر بهروز سلطانی سرپرست شبکه بهداشت و درمان سنقرو کلیایی نیز گفت: با راه اندازی آزمایشگاه پاتو لوژی علاوه بر رفع سرگردانی بیماران این شهرستان و بهره مند شدن شهرستانهای شرق استان از این ظرفیت ایجاد شده، در آمد زایی هم برای بیمارستان این شهرستان به دنبال خواهد داشت.

 

 

محمد شریفی رئیس بیمارستان امام خمینی سنقرو کلیایی هم با بیان اینکه این شهرستان سومین شهر در استان کرمانشاه است که آزمایشگاه پاتولوژی در آن دایر شده است گفت: این طرح با اعتبار 750 میلیون ریال و بهره گیری از پزشک متخصص و نیروهای آموزش دیده راه اندازی شده و مشکلات بسیار زیاد مربوط به ارسال نمونه ها به بیمارستانهای مرکز استان برطرف شده است.

 

 

قدردانی از پرسنل آزمایشگاه بیمارستان امام(ره) با اهدا هدایا و لوح تقدیر به مناسبت روز آزمایشگاه از دیگر برنامه ها بود که در حاشیه افتتاح آزمایشگاه پاتولوژی اجرا شد.


 

 

ارسال نظرات