سردار جزایری در جمع مسئولانن اردویی و گردشگری بسیج:
معاون ستادکل نیروهای نیروهای مسلح، گفت: دفاع از حریم و حرم به عنوان یک پدیده جدید است و مدافعان حرم یکی از عناصر قدرت انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۶۷۸۶۵۲
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار سیدمسعود جزایری در جمع مسئولان اردویی و گردشگری سپاه ها و نواحی کشوری، با بیان اینکه عده ای در کشور هستند که ماموریت بزرگی را انجام می دهند، اظهارکرد:این ماموریت بزرگ اتصال یک رویداد بزرگ تاریخی است که تنها متعلق به تاریخ انقلاب اسلامی نیست بلکه متعلق به تاریخ ایران و تاریخ بشیریت است.
 
وی افزود: خیلی هاتلاش دارند که این رویداد بزرگ که مایه قوت انقلاب اسلامی است در تاریخ بماند.
 
سردار جزایری تصریح کرد: کسانی که تلاش دارند رویکرد دفاع مقدس را با رویکرد دفاع از حرم متصل کنند یک کار جهادی می کنند.
 
معاون ستادکل نیروهای نیروهای مسلح گفت: آنچه در راهیان نور و در معرفی انقلاب اسلامی و آنچه تلاش دارد در بین قشر جوان اساس همراهی، همدلی و هم فهمی به وجود آورد حرکت ارزشمندی است که باید به بهترین شکل ممکن ارج نهاده شود.
 
وی با بیان اینکه هر قدمی که برای افزایش توان نظامی برداشته شود اقدامی درست است، گفت: انقلاب اسلامی باعث شد که تحریک جدیدی در میان آزادگان، کشورها و جهان اسلام صورت گیرد.
 
سردار جزایری با بیان اینکه دشمن برای مقابله با ما از هیچ تلاشی فروگذار نیست، گفت: دشمن را نباید دست کم بگیریم و بحمدالله انقلاب اسلامی تا به امروز نشان داده که می تواند با آنها مقابله کند.
ارسال نظرات