سردار نقدی در همایش بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام راحل:

امام خمینی(ره) همیشه تاکید داشتند که بهاییت یک فرقه جاسوسی است

سردار نقدی گفت: امام راحل از سال 40 مرتبا می فرمدند که بهاییت یک فرقه جاسوسی است، فرقه ای که کارش این بود تا سلطه شاه بر این را مستحکم کند و آن دولت بهایی که بیشترین شکنجه و جنایت ها را در حق ملت ایران انجام داد.
کد خبر: ۸۶۷۸۶۵۷
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۴
 به گزارش سرویس بسیج راهیان نور خبرگزاری بسیج، سردار محمد رضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستغضعفین در همایش بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام راحل، اظهار کرد: برگزاری مراسم بزرگداشت امام راحال  مساله کوچکی نیست بلکه پیدا کردن مسیر درست انقلاب و آرمان‌های آن است.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب همواره در بیانات خود پیمودن صحیح مسیر امام و انقلاب را به ما گوشزد می کنند و سال گذشته نیز رهبری خظر تحریف مسیر انقلاب  گوشزد کردند و خطاها و زاویه ها را یادآوری کردند.
رئیس سازمان بسیج مستغضعفین  ادامه داد: امروز دشمنان به دنبال در هم آمیختن حق و بالطل هستند و برای این موضوع برنامه ریزی دارند و با بی پروایی این اقدانات را انجام می دهند.
سردار نقدی  با بیان اینکه اگر جلوی جوزدگی و حرکتهای انحرافی گرفته نشود درچار مشکل می شویم، اظهارکرد:  سال گذشته عده ای می گفتند اما راحل مبارزه با  آمریکا را اینگونه که شما می گویید نمی خواست که البته پاسخ محکمی به این تحریف کنندگان داده نشد.
وی تصریح کرد: امسال مواجه هستیم با ترویج بهائیت، بهاییتی که یک فرقه جاسوسی است  و هیچکس آن را به عنوان دین رسمی نمی شناسد.
سردار نقدی افزود: امام راحل از سال 40 مرتبا می فرمدند که بهاییت یک فرقه جاسوسی  است، فرقه ای که کارش  این بود تا سلطه شاه بر این را مستحکم کند و آن دولت بهایی که بیشترین شکنجه و جنایت ها را در حق ملت ایران انجام داد.
رئیس سازمان بسیج مستغضعفین ادامه داد: وقتی جلوی تحریف ها گرفته نشود برخی به خود اجازه می دهند که بهاییت را ترویج کنند و  این دم تکان دادن برای رژیم صهیونیستی است و حتما باید با قاطعیت مقابل این تحریف ها ایستاد.
و با اشاره به آیه ای از قرآن کریم، گفت: هرکس که امروز با بهایی ها می نشیند شک نکنید که خود او نیز بهایی است.
سردار نقدی در پایان با تقدیر از همه دست اندر کاران مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) افزود: یاد و خاطر امام بیدار کردن همه برای پیگیری آرمان‌ها و ایستادگی در مقابل ظلم استکبار است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار