خبرهای داغ:
با حضور جانشین فرمانده سپاه قم
همایش مدیران شباب استان قم روز یکشنبه 26 اردیبهشت با حضور جانشین فرمانده سپاه استان در مرکز آموزشی آیت الله سعیدی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۸۷۰۲
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، رضا حافظی جانشین فرمانده سپاه استان قم در همایش مدیران شباب استان طی سخنانی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری فضای مجازی فرصتی استثنایی برای ماست تا حرف حق خود را به گوش همه برسانیم. شما بسیجیان بخصوص کسانیکه در فضای مجازی و شباب و اطلاع رسانی فعالیت می کنید، باید روحیه علم آموزی و تفکر توسعه پذیری را در خود افزایش دهید و بدانید که هر مسئولیتی که به ما داده شده، باید به نحو احسن آن را انجام دهیم و نزد خداوند نیز باید پاسخگو باشیم.

وی اضافه کرد: در بحث انجام وظیفه هم باید روی پای خود بایستیم و با روحیه بسیجی کمبودها و نواقص را نادیده بگیریم و به حرکت رو به جلو خود ادامه دهیم. ما باید توقعات خود را پایین بیاوریم و بیشتر اهل عمل و اقدام و حرکت مثبت باشیم و کار و تلاش مستمر داشته باشیم.

حافظی افزود: شما جوان هستید، قدر جوانی را بدانید و با خدا ارتباط داشته باشید. در مشکلات دو رکعت نماز بخوانید و از خدا استمداد کنید و به خدا توکل کنید، و از مشکلات نترسید و با توکل و توسل و امید به آینده راه خود را ادامه دهید.

وی در پایان بیانات خود این نکته را یادآور شد: یک نکته دیگر هم اینکه با جوانان هم سن و سال خود ارتباط داشته باشید و از آنها در جهت پیشبرد اهداف و وظایف محوله کمک بگیرید. پتانسیل های بسیار زیادی در این جوانان نهفته است که شما باید آنها را شناسایی و جذب کنید و از توان آنها کمک بگیرید. نکند رفتار و برخورد ما باعث دوری و فاصله گرفتن جوانها از بسیج و پایگاه و مسجد شود.


ارسال نظرات