شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در نامه‌ای خطاب به آیت‌الله آملی‌لاریجانی آورده است: پشت سر حرکت وقیحانه فائزه هاشمی سناریویی نهفته است و دیدار با فرقه نجس بهائیت دهن‌کجی به دین مبین اسلام است.
کد خبر: ۸۶۷۸۷۱۴
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۹

به گزارش بسیج از یاسوج در نامه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد به آیت‌الله آملی لاریجانی در خصوص اقدام اخیر فائزه هاشمی آمده است: آنچه در دیدار هنجارشکنانه فائزه هاشمی با سران فرقه ضاله، منحوس و نجس بهائیت ما را نگران می‌کند، دهن‌کجی به دین مبین اسلام و قوانین شریعت توسط فرزند کسی است که به عنوان یک روحانی در جایگاه تشخیص مصلحت نظام اسلامی است که باعث انحراف در دین خواهد شد.

در ادامه آمده است: وگرنه رفتارهای چنین شخصی همواره تا بوده برخلاف مصالح نظام بوده و علی‌الظاهر پایانی ندارد. جنایت‌ها، خیانت‌ها و خباثت‌های این فرقه و خصوصا سران منحرف آن چیزی نیست که در نگاه امت اسلامی کوچکترین جای بحثی داشته باشد، دیدار با سران فرقه‌ای با چنین شرح حالی از طرف شخص معلوم‌الحالی آن هم نه در خفا بلکه با افتخار و نمایان و ادعای اینکه کار اشتباهی نکرده‌ام، بسی جای تأمل داشته و باید نگران بود که  این حرکت‌ها از کجا و از جانب چه جریان‌هایی صورت می‌گیرد و اهدافشان چیست.

در این نامه ذکر شده است: این اقدام هنجارشکنانه توهین بزرگی به جامعه روحانیت اصیل و جایگاه تشخیص مصلحت نظام و جفای بزرگی در حق زنان مسلمان و عفیف و متدین جهان اسلام و ایران اسلامی است که نباید اجازه داده شود تا چنین اقداماتی به رفتارهای عادی تبدیل شوند، عادی سازی چنین اقداماتی استحاله فرهنگی جامعه اسلامی را به دنبال خواهد داشت.

در ادامه آمده است: از آنجا که همواره در این چند سال دستگاه قضایی را در برابر دانه‌درشت‌ها و آقازاده‌ها فراتر از بیان مواضع صرف، بلکه عامل به اقدام و عمل یافته‌ایم، بر خود لازم می‌دانیم از بیان مواضع اخیرتان که فرمودید (قانون و اجرای قانون را برای همه یکسان می‌دانید، بدون ملاحظه نسبت‌ها برخورد می‌کنید و کار خودتان را مطابق قانون انجام می‌دهید نه مطابق میل کسی) تقدیر و تشکر داشته باشیم.

در انتها آمده است: از آنجا مطمئن هستیم که این اقدام وقیحانه، صرفا یک حرکت شخصی نیست، بلکه جریان خبیثی پشت چنین سناریوهایی قرار دارد، انتظار می‌رود بعد از بیان این مواضع شفاف و انقلابی، نوبت به اقدام و عمل در برخورد قانونی بدون ملاحظه با دانه درشت‌هایی که خطوط قرمز نظام را به بازیچه می‌گیرند و مهارسازی این جریان انحرافی برسد.

ارسال نظرات