مسؤول بانوان اداره ورزش سوادکوه خبر داد
مسؤول بانوان اداره ورزش و جوانان سوادکوه از فعالیت 700 بانوی ورزشکار به صورت سازمان‌ یافته در سوادکوه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۸۷۲۶
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲


خبرگزاری بسیج مازندران، مهناز محمدی صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های بانوان در سال 95 با اشاره به لزوم تقویت ورزش بانوان در سوادکوه، گفت: ورزش بانوان ارتباط مستقیمی با خانواده و سلامت جامعه دارد و زنان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه نقش گسترده‌ای در توسعه فرهنگی و ورزشی دارند.

وی از فعالیت 700 ورزشکار زن سازمان‌یافته در سوادکوه خبر داد و افزود: 40 مربی و داور زن در رشته‌های مختلف ورزشی سوادکوه فعالیت می‌کنند.

مسؤول بانوان اداره ورزش و جوانان سوادکوه با بیان اینکه 12 رشته ورزشی بانوان در سوادکوه فعال است، خاطر‌نشان کرد: رشته‌های ورزشی کاراته، فوتسال، ژیمناستیک و آمادگی جسمانی از پر‌مدال‌تر‌ین رشته‌های ورزشی سوادکوه محسوب می‌شود.

محمدی از وجود 14 سالن ورزشی برای فعالیت بانوان در سوادکوه خبر داد و با اشاره به وجود 2 سالن اختصاصی بانوان، اظهار کرد: کسب مقام برتر کاراته سوادکوه در کاپ ایران زمین به عنوان یکی از مهم‌تر‌ین مقام‌های کسب شده سال گذشته بود.

وی به برگزاری اردوی یک‌روزه مربیان ورزشی سوادکوه اشاره کرد و گفت: اردوی فرهنگی و ورزشی بانوان مربی سوادکوه به مناسبت آزاد‌سازی خرمشهر و در قالب کارگاه آموزشی، پیاده‌روی و مسابقه طناب‌کشی و تیر‌اندازی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها