رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم‌شهر
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم‌شهر از برگزاری جشنواره جایزه شعر الهام در مازندران به مناسبت سی‌وسومین سال تولد زنده‌یاد الهام اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۸۷۲۹
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳



خبرگزاری بسیج مازندران، سیدعلی علوی اظهار کرد: به مناسبت سی وسومین سال تولد بانوی دریا وشعر، زنده‌یاد الهام اسلامی، جشنواره‌ای با نام جایزه شعر الهام در روز سه شنبه (امروز) از ساعت 16 در مجتمع فرهنگی و هنری حر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: تمامی شاعران سپیدسرای استان مازندران می‌توانند تا تاریخ 8 خرداد ماه 95 یک اثر خود را به آدرس قائم‌شهر، خیابان کوچکسرا، مجتمع فرهنگی وهنری حر ارسال کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم‌شهر گفت: به نفرات اول تا سوم و به یک نفر برگزیده از نگاه تماشاگران، جایزه نقدی و لوح سپاس اهدا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از اشعار ارسالی 33 اثر برگزیده و توسط هیئت داوران انتخاب و اعلام می‌شود.

زنده یاد الهام اسلامی، متولد 1362 از شاعران خطه محمود آباد مازندران بود که دو اثر" تو درخت لیمو، من درخت سپیده دم " و " دنیا از ما چشم بر نمی دارد" از آثار به جا مانده از این شاعر مازندرانی است.

گفتنی است این شاعره گرانقدر نامزد دومین دوره جایزه شعر زنان خورشید و همچنین نامزد سومین دوره جایزه کتاب سال شعر جوان معرفی شده بود.

الهام اسلامی به همراه همسرش غلامرضا بروسان و دخترشان لیلا، 14 آذرماه سال 1390 بر اثر تصادف درگذشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها