در معارفه مسئول بسیج کارمندان مازندران بیان شد:

تشکیل اداره مطلوب اسلامی مهمترین ماموریت بسیج کارمندی است

امیر خانی مهم‌ترین ماموریت بسیج کارمندی را کمک به مدیران برای تشکیل اداره اسلامی مطلوب دانست و خاطرنشان کرد: باید کاری کنیم که در تحقق ایجاد اداره اسلامی کارمندان و مدیران کشور و استان به تراز انقلابی برسند.
کد خبر: ۸۶۷۸۷۴۷
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱




خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول سازمان بسیج کارمندی کشور گفت: مازندران بعد از تهران بیشترین تعداد پایگاه‌های مقاومت ادارات را به خود اختصاص داده است.

حسین امیرخانی در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج کارمندان مازندران با بیان اینکه مازندران بعد از تهران بیشترین تعداد پایگاه‌های مقاومت ادارات را به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: این ظرفیت خوب نیروی انسانی در بسیج کارمندی مازندران انتظار را از این استان افزایش داده است.

وی با اشاره به اینکه مازندران جزء 5 استان برتر کشور در حوزه بسیج کارمندی است تصریح کرد: از نظر تعامل، ارتباط و عملکرد، بسیج کارمندی مازندران از بهترین نواحی سازمان بسیج کارمندی کشور است.

مسئول سازمان بسیج کارمندی کشور در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه پس از سقوط نظام طاغوتی، نظام اسلامی روی کار آمد، گفت: در حال حاضر نظامی مبتنی بر اصول اسلامی استقرار یافته است اما مهم‌ترین هدف انقلاب اسلامی تحقق تمدن اسلامی است.

امیرخانی افزود: تمدن اسلامی یعنی جامعه‌ای ترسیم شود که مردم در بعد مادی و معنوی از آن تمدن سود ببرند و برای دستیابی به هدف بزرگ تحقق تمدن اسلامی کار سختی را در پیش داریم.

وی با بیان اینکه در مرحله ایجاد دولت اسلامی عملکرد مطلوبی داشتیم، گفت: در راستای ایجاد تمدن اسلامی پس از ساقط کردن طاغوت، استقرار و تثبیت نظام اسلامی در مرحله ایجاد دولت اسلامی مطلوب هستیم و متاسفانه مدت زیادی است که به طول انجامید.

امیرخانی منظور از دولت اسلامی را فقط قوه مجریه ندانست و گفت: تمام نظام اسلامی متوجه تشکیل دولت اسلامی، تشکیل دولت اسلامی مطلوب با تربیت مدیر و کارمند تراز انقلاب اسلامی میسر می‌شود و بسیج کارمندی به دنبال تحقق این امر مهم و خطیر است.

وی افزود: بسیج کارمندی این سیاست را دنبال می‌کند که کارمندان در مسیر رشد و تعالی اخلاقی، بصیرتی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی قرار گیرند و در این راستا نظامی را ترسیم کرده‌ایم به نام صالحین تا کارمندان خود را در این نظام محک زده و ببیند در چه مرحله ای قرار دارند.

مسئول سازمان بسیج کارمندی کشور تاکید کرد: اینکه در یک اداره یا برخی اداره‌های استان شاهد باشیم که نماز جماعت با کمترین تعداد کارمندان برگزار می‌شود نشان از دولت اسلامی و اداره اسلامی مطلوب ندارد.

وی مهم‌ترین ماموریت بسیج کارمندی را کمک به مدیران برای تشکیل اداره اسلامی مطلوب دانست و خاطرنشان کرد: باید کاری کنیم که در تحقق ایجاد اداره اسلامی کارمندان و مدیران کشور و استان به تراز انقلابی برسند.

امیرخانی در پایان گفت: تحقق دولت مطلوب اسلامی با تحمل کار سخت و طاقت فرسا میسر می‌شود.

در این مراسم از زحمات شهرام نوری قدر دانی شد و یادگار شهید احمد لزگی (حمید لزگی) به عنوان مسئول بسیج کارمندان و ادارات مازندران معرفی شد.

گفتنی است شهرام نوری از اسفند ماه 94 مسئولیت بسیج دانشجویی مازندران را از فرزند شهید لزگی به عهده گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها