خبرهای داغ:
مسئول کانون بازنشستگان نیروهای مسلح استان اصفهان:
به گزارش خبرگزاری بسیج ازفریدن، مراسم تکریم و معارفه رئیس کانون بازنشستگان نیروی های مسلح شهرستان فریدن امروز با حضور سردار مهره کش مسئول سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح استان اصفهان، برخی مسئولان شهرستانی و بازنشستگان نیروهای مسلح در مکان نمازخانه سپاه مقاومت بسیج ناحیه فریدن برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۷۸۸۰۱
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲

 در این مراسم سرهنگ بازنشسته بهرامعلی برخورداری به جای سرهنگ بازنشسته علی اکبری عهده دار ریاست کانون بازنشستگان نیروی های مسلح شد.

باید با کسانی که که برخلاف مسیر رهبری حرکت می کنند مقابله کرد/

سردار مهره کش  مسئول سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح استان اصفهان صبح امروز با بیان اینکه احزاب و دولت ها دائم درحال  تغییرند و فقط وجه الله است که باقی است، گفت: وجه الله الان مصداق  بارزش رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) است که در شرایط کنونی مقتدرانه امت اسلامی را اداره می کند و این به مانند یک معجزه الهی است.

وی در ادامه مطلب خود افزود:  ما اگر می خواهیم به عزت خود بیافزایم باید در مسیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) حرکت کنیم و با افرادی که بر خلاف این مسیرحرکت می کنند باید براساس رفتار خودشان مقابله کنیم.

 

سردارمهره کش با مقایسه زمان قبل ازانقلاب و بعدازانقلاب، گفت: ما زمان قبل ازانقلاب و بعد ازآن را ازجهات گوناگون سیاسی ،فرهنگی ،اقتصادی درک کرده ایم اما واقعیت این است که دوران امروز با دوران قبل ازانقلاب خیلی فرق کرده است.

وی با اشاره به یکی از سفرهای ماموریتی خود به روستاهای پشت کوه فریدونشهر، تاکید کرد:  درمسیر این روستاها اقتدار و عزتمندی نظام را می توان به خوبی درک کرد.

این سردار ادامه داد: اهمیتی که بعد از انقلاب به مناطق محروم داده شده قابل توجه بوده البته جای کار بیشتر داشته است که به علت سلیقه ای عمل کردن بعضی مسئولان صورت نگرفته است ولی تا همین حدم رضایت بخش بوده است .

مسئول سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح استان اصفهان یکی از عوامل موفقیت در انقلاب را رشادت های پیشکسوتان دانست و خطاب به آنها عنوان کرد: شما پیشکسوتان عرصه جنگ و شهادت به کمک مردم و بسیج،  دوره های سختی  را پشت سر گذاشتید تا  به این عزت رسیدیم.

وی ادامه داد: این یک اتفاق ساده  نیست که آمریکا در سند امنیت ملی خود در سال 2015 بیش از 26 باراسم ایران اسلامی را می اورد، درصورتی که ازچین وروسیه بیش ازچهار یا پنج بار بیشتر یاد نمی شود، اگر ایران اسلامی کشورضعیفی بود چنین اتفاقی نمی افتاد و بدانید که این عزت به سبب رشادتهای که انجام گرفته به دست آمده است.

سردار مهره کش به نقش موثر پاسداران و بسیجی های فریدن در انقلاب اشاره کرد و تصریح کرد: بازنشستگان فریدن جدای از حضور مستمر درجبهه ها اینجا میزبان بچه های هشت سال دفاع مقدس نیز بوده اند که اتوبوس های لشکر14برای نمازصبح یا شام دراینجا [فریدن]می ایستادند که این خود برای فریدن یک افتخار بزرگی است.

مسئول کانون بازنشستگان استان اصفهان تحقق اندیشه راهبردی مقام معظم رهبری را یکی از راههای رسیدن به موفقیت دانست افزود :ما بازنشستگان  موظفیم فرمان افتصاد مقاومتی، اقدام وعمل را جامه عمل بپوشانیم واین کارشدنی است.

وی در اهمیت پاسداری و ارزش حفظ این لباس، بیان کرد: پاسداری محدود به سی سال خدمت نیست بلکه پاسداری یعنی همان کلآ یوم عاشورا و کلآ عرض کربلا است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها