خبرهای داغ:
مدیر عامل شرکت مخابرات استان اصفهان اعلام کرد:

سالانه 100 میلیارد تومان صرف نگهداری شبکه های مخابراتی اصفهان می شود

مدیر عامل شرکت مخابرات استان اصفهان با بیان اینکه سالانه 100 میلیارد تومان صرف نگهداری شبکه ها می شود، اظهار کرد: از محل درآمدهای شرکت مخابرات در بخش سرمایه ای 100درصد، در بخش نگهداری 100درصد و در بخش توسعه 60درصد در استان هزینه می شود.
کد خبر: ۸۶۷۸۸۲۱
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین کشایی با اعلام این خبر، افزود: گردش مالی شرکت مخابرات اصفهان در سال 400 میلیارد تومان است که در آمدهای آن در زمینه های مختلف هزینه و بخشی به سهامداران شرکت پرداخت می شود.

وی اظهار داشت: در بخش سرمایه ای شرکت مخابرات اصفهان در سال 93 بیش از 110 میلیاد تومان، در سال گذشته 92 میلیارد تومان و در سال جاری نیز پیش بینی می شود 100 میلیارد تومان هزینه شود.
مدیر عامل شرکت مخابرات استان اصفهان با اشاره به اینکه در استان در شبکه تلفن ثابت 2 میلیون و 300 هزار تلفن ثابت، در شبکه همراه اول 4 میلیون و 300 هزار تلفن همراه و در شبکه دیتا 550 هزار مشترک اینترنت پرسرعت هستند، گفت: حسین کشایی افزود:
به گفته کشایی، هم اکنون برای 2 میلیون و 300 هزار مشترک ثابت 850 مرکز مخابراتی وجود دارد که در آینده نزدیک باید این 850 مرکز به یک مرکز واحد اصلی و یک مرکز آماده تبدیل شود که قابلیت سرویس دهی به 5 میلیون مشترک را داشته باشد.
وی افزود: اپراتورهای نت ورک در جهان اندک است و بیشتر شرکت ها به خدمات دهی های مختلف توجه دارند بر این اساس فعالان حوزه ارتباطات به خدمات دهی در عرصه های مختلف روی آورند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار