نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با «بسیج»:

فائزه مجرم است؛ با او برخورد جدی شود

نماینده مردم جیرفت در مجلس عنوان کرد: بهائیت یک فرقه ضاله و صهیونیستی است؛ هر فردی هم که با این فرقه ارتباط برقرار کند نوعی اعلام همکاری با صهیونیست‌ها و امریکایی‎هاست.
کد خبر: ۸۶۷۸۹۰۲
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
فرج‌الله عارفی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به دیدار فائزه هاشمی با یک از اعضای فرقه بهائیت در ایران تصریح کرد: بهائیت یک فرقه ضاله و صهیونیستی است؛ هر فردی هم که با این فرقه ارتباط برقرار کند نوعی اعلام همکاری با صهیونیست‌ها و امریکایی‎هاست و بایستی دستگاه قضایی با فائزه هاشمی برخورد کند.

نماینده مردم جیرفت در مجلس عنوان کرد: دیدار افرادی در این جایگاه و نفوذی که دارند با بهائیت، اقدام بسیار خطرناکی است و نوعی توهین به جمهوری اسلامی ایران و خون شهداست و لذا با این افراد که خیلی گستاخانه با این عوامل صهیونیست دیدار می‎کنند باید برخورد جدی صورت گیرد تا کسی جرات نکند که با این عوامل صهیونیست ارتباط و دیداری داشته باشد.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در خاتمه تاکید کرد: فائزه هاشمی مجرم و متخلف است و جرم انجام داده، جرم او نیز مشهود است و هرکس دیگری هم این تخلف را انجام می‎داد باید با او برخورد صورت گیرد، او هم از دیگران مستثنی نیست.
ارسال نظرات