خبرهای داغ:
معاون فرماندار پاوه گفت: امسال بیش از 200 نفر برای شرکت در بیست وهفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) راهی حرم مطهر رهبر کبیر انقلاب اسلامی می شوند.
کد خبر: ۸۶۷۸۹۱۵
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از پاوه، نجیب میرانی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که با حضور مسوولان پاوه در فرمانداری این شهر برگزار شد با تبریک ایام شعبانیه و فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: عملیات پیروزمند بیت المقدس و آزادی خرمشهر وضعیت نوینی در صحنه جنگ تحمیلی و معادلات منطقه ای و فرا منطقه ای به وجود آورد.
وی افزود: سوم خرداد روزی است که ملت ایران با یادآوری حماسه ماندگار و تاریخی فتح خرمشهر بیعت از هم ناگسستنی با قرآن و عترت و مقام معظم رهبری را تجدید خواهد کرد.
معاون فرماندار پاوه، زنده نگه داشتن ایام الله ها را در راستای انتقال ارزش ها ضروری دانست و گفت: باید نسل کنونی کشور با رشادت و فداکاری شهیدان و رزمندگان و زحماتی که حضرت امام (ره) برای شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی متحمل شد بیشتر آشنا شوند تا قدردان این زحمات و فداکاری ها باشند.
میرانی، بر همکاری و مشارکت همه جانبه همه مدیران و دستگاه های اداری شهرستان پاوه به ویژه شهرداری ها با ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) و تلاش در راستای محقق شدن اقتصاد مقاومتی تأکید کرد.
در ادامه برگزاری مراسم عمومی گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر با حضور تمام اقشار مردم، غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد امام خمینی (ره) در مسجد شهدای شهر پاوه، اعزام کاروان زائران حرم مطهر امام راحل به تهران و فضاسازی سطح شهر در این ایام از مهمترین مصوبات این نشست بود.
ارسال نظرات