رئیس هیئت رزمندگان خلخال در گفتگو با بسیج خبر داد
آئین تکریم و تجلیل از مدافعان حرم روز پنجشنبه با حضور سردارسید یوسف مولایی یکی از فرماندهان جبهه مقاومت در سالن شهید پستی دانشگاه پیام نور خلخال برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۷۸۹۳۸
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶

فرشید بختیارزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خلخال، از برگزاری اولین همایش تجلیل از مدافعان حرم در سالن دانشگاه پیام نور این شهر خبر داد و اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از بارزترین حرکت های فرهنگی، معنوی در حال حاضر به شمار می رود و گسترش ارزش های اسلامی، جهاد، ایثار و مقاومت در جامعه همواره برکات و معنویات خاصی را به همراه دارد.

وی تصریح کرد: رزمندگان اسلام با حضور عزتمندانه خود در دفاع از اسلام و ارزش های دینی در جنگ تحمیلی و حضور پررنگ در قالب مدافعان حرم، همواره ثابت نموده اند که دفاع از دین مرز ندارد و باید در همه وقت پاسدار خون شهدا و ارزشهای والای اسلام بود.

رئیس هیئت رزمندگان خلخال افزود: گروهکهای ساختگی توسط آمریکا، قصد رواج اسلام آمریکایی در منطقه را داشتند و از این منظر ضمن غارت اموال کشورهای مسلمان منطقه و گسترش اسلام ساختگی خود بودندکه با حضور سربازان اسلام و پیروان ولایت و مدافعان حرم، با سرکوب شدید مواجه شدند و روز به روز ضمن عقب نشینی، در شرایط فعلی در مرحله نابودی قرار دارند.

بختیارزاده بیان داشت: دستگاههای فرهنگی با برگزاری این گونه آئین ها سعی کنند زندگی سالم و دینی شهدا و رزمندگان اسلام را به نسل های جدید معرفی نمایند و در این زمینه سرگذشت شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافعان حرم از بهترین و بارزترین حرکت های فرهنگی و معنوی در حال حاضر به شمار می رود.

بختیارزاده ادامه داد: رزمندگان و مدافعان حرم نقش پررنگی در جبهه های مقاومت از خودبه نمایش گذاشته اند و همواره رشادت و از جان گذشتگی رزمندگان مدافع حرم مورد تقدیر جوانان، دانشجویان و آینده سازان کشور خواهد بود، راه و هدف مدافعان حرم زنده نگه داشتن پرچم سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) بود که در این عرصه ضمن دفاع از حق مظلوم، مانع پیشروی دشمن در مرزهای دینی شدند.

رئیس هیئت رزمندگان خلخال اظهار کرد: آئین تکریم و تجلیل از مدافعان حرم ساعت 10 صبح روز پنجشنبه با حضور سردار سید یوسف مولایی یکی از فرماندهان جبهه مقاومت در سالن شهید پستی دانشگاه پیام نور خلخال برگزار می شود.

گفتگو: جهانگیر نیکخواه خبرنگار خبرگزاری بسیج در خلخال

ارسال نظرات