موسوی لاری، فتنه گر 88 به کهگیلویه و بویراحمد دعوت شد

کد خبر: ۸۶۷۸۹۵۹
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵

به گزارش بسیج روز گذشته خبر دعوت سید عبدالواحد موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات و یکی از عناصر اصلی اعتراضات و آشوبهای سال های 78 و 88 به مناسبت 2 خرداد از سوی مجمع نیروهای خط امام(ره) استان بر روی خروجی برخی سایت های خبری کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

دعوت از فتنه گری که نقش اساسی و کلیدی در حوادث کوی دانشگاه سال 78 و فتنه تلخ و دردناک سال 88 داشته و همانند دیگر همراهان و یاران خود هنوز هم بر این عمل خائنانه و خباثت آلود خود اصرار دارد.

مجمع نیروهای خط امام (ره) استان به چه خاطر دعوت مهمانی را که هنوز هیچ یک از دستگاه های مربوطه ( استانداری و شورای تامین استان) به دلیل داشتن سوابق امنیتی اجازه حضور او را صادر نکرده اند را رسانه ای کرده اند؟

متاسفانه این گونه اقدامات و پیش دستی ها از سوی جریان حامی فتنه ( که عضو مجمع نیرو های خط امام (ره) هم هستند!) در استان تازگی نداشته و این بار هم همچون سال ها اخیر با  شانتاژهای رسانه ای و استفاده از رسانه های جمعی  قصد کانالیزه کردن نهاد های مربوطه و تحت فشار قرار دادن آنها را دارند.

چرا که با همین ترفند میزبان مهمانانی در استان بودند که بجز حواشی و بدنامی برای استان (دعوت از : آذر منصوری، فائزه هاشمی، فاطمه هاشمی، حسین مرعشی، رسول منتجب نیا و...) نتیجه ای دیگری در پی نداشته است.

حال باید دید این بار هم شورای تامین و مسئولان استانداری کهگیلویه وبویراحمد اجازه ورود فتنه گر دیگری به استان (با توجه به تذکر قبلی حضرت آیت الله ملک حسینی و دیگر دلسوزان استان و گوشزد کردن جلوگیری از ورود افراد خائن به نظام در استان پس از حواشی سخنرانی آذر منصوری در دانشگاه آزاد واحد یاسوج) را خواهند داد یا خیر؟

گوشه ای از اقدامات وزیر دولت اصلاحات در سال های 88 و 87:

* حدود ساعت 11 صبح، بالأخره جلسه شورای تأمین استان در استانداری تشکیل می‌شود و حادثه شب گذشته را بررسی می‌نماید. حوالی ظهر روز جمعه 19 تیرماه به نیروهای انتظامی دستور داده می‌شود که از صحنه خارج شوند. در این میان برخی چهره‌های سیاسی جهت ابراز همدردی با دانشجویان وارد کوی دانشگاه می‌شوند.

مجید انصاری، موسوی لاری، دکتر مصطفی معین، فائزه هاشمی، فاطمه کروبی، مصطفی تاج‌زاده، عبدالله نوری، درودیان، اکبر گنجی، ابراهیم اصغر زاده و... از جمله این افراد بودند. فضای دانشگاه همچنان متشنج است و سخنان برخی از این چهره‌های سیاسی که به ظاهر برای آرام کردن دانشجویان به داخل کوی رفته بودند، شعله‌های خشم آنان را شعله‌ورتر می‌سازد به گونه‌ای که بار دیگر گروه‌هایی سازمان‌یافته از محوطه کوی خارج‌شده و در خیابان کارگر ضمن ضرب و شتم مردم و ایراد خسارت به اموال عمومی، درگیری‌های پراکنده‌ای را با نیروهای انتظامی مستقر در اطراف کوی دانشگاه شکل می‌دهند.

* موسوی لاری در 6 خردادماه 1388 در نشست با خبرنگاران در گرگان مدعی شد: «بر اساس برخی نظرسنجی‌های صورت گرفته از سوی ارگانهای رسمی، موسوی 70 تا 80 درصد آرای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را به خود اختصاص خواهد داد. بر اساس این نظرسنجی‌ها موسوی در بین نامزدهای کنونی کمترین مخالف را داشته است و بیش از 60 درصد افراد نیز اعلام کردند که به احمدی‌نژاد رأی نمی‌دهند.

ارسال نظرات