مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان:

دیدار اخیر فائزه هاشمی مصداق بارز دریوزگی طرفدار است

دیدار اخیر فائزه هاشمی با جمعی از بهائیون مصداق بارز دریوزگی طرفدار است.
کد خبر: ۸۶۷۸۹۹۳
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به دیدار اخیر فائزه هاشمی با جمعی از بهائیون گفت: فائزه هاشمی هیچ گاه به دنبال حرکت در چارچوب نظام نبوده و نخواهد بود و مشاهده این قبیل رفتارها و هنجار شکنی ها از شخصی مثل او کاملا عادی و قابل انتظار بود.

امین بیات افزود: وی به عنوان یکی از افراد فعال در فتنه88 و کسی که همواره به عنوان نماد تندروی در میان فرزندان مسئولان شناخته می شود، به دنبال عرض اندام و چهره شدن سیاسی است؛ زیرا وی و همفکرانش پس از انتخابات 88 که به رای مردم جسارت و بی احترامی کردند، در انزوا قرار گرفته و سعی دارند به جای فراهم آوردن پایگاه اجتماعی در میان مردم جامعه، از دشمنان تابلو دار نظام حمایت کسب کنند.

بیات تصریح کرد: این قبیل رفتارها مصداق بارز دریوزگی طرفدار است و کسانی که به این گونه رفتارهای تمسخر آمیز دست می زنند، به بن بست سیاسی رسیده اند.

وی افزود: باید از جناب هاشمی پرسید که چرا فرزند شما و کسی که تحت تربیت شما رشد کرده به این گونه رفتارها می پردازد و مورد غضب شما قرار نمی گیرد؟

بیات با خطاب قرار دادن هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: دخترشما حتی نظر شخصی تان مبنی بر اشتباه بودن این رفتار را نپذیرفت و با اعلام عمومی صحیح بودن کار خویش، عملا حرف شما را به سخره گرفت.

بیات افزود: حضرتعالی بهتر است برای ترمیم انحراف در جامعه اسلامی، ابتدا از فرزندان خود شروع کنید، و شک نکنید که مقابله و کنترل این گونه افراد به نفع نظام و مردم است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به آقای هاشمی توصیه می کنیم که تا فرصت جبران دارید برگردید زیرا تاریخ ثابت کرده هر کس ولو با هر تفکری از خط ولایت منحرف شده عاقبت بخیر نشده است

ارسال نظرات